Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTiRaMiSu
Autor
Lakrov
TiRaMiSu
Přišla jsem se představit.
Takhle nějak vypadám.
Že prý jsem krásná, říkají – někteří.
Sáhni si, ale s citem – nejsem jen tvoje.
Cítíš, jak nic necítíš? Co bolelo, je pryč...
Že prý jsem milá; nebo milosrdná?
Co je to srdná – ale proč pitvat slova...
A nemusíš mi nosit žádné dárky.
Můžeš se se mnou i vyspat. Jen jednou, a navždy.
Tak nepospíchej.
16 názorů
Otočí-li sled souhlásek v názvu do opačného pořadí... ale to už asi taky víš.Díky za návštěvu.
Marcela.K.
02. 02. 2021Bohužel ti to nevěřím.
Pro Douger a Marcela.K.:Děkuji za návštěvu, komentáře a ocenění.Myslím, že už se nebojím a ta nálada, která s její připomínkou přichází, mi začíná připadat celkem poutavá :-)
Marcela.K.
04. 01. 2021"Prosím, ještě ne...prodlužovala chvíli o které věděli oba... Přijde." ( Z bodu A do bodu B 23.2.2009)
Strach z ní je zbytečný.
A přesto se bojíš.
Děkuji všem za návštěvu, komentáře a ocenění.
Pro bixley a srozumeni: Je potřeba dávat pozor na přejedení...
Pro Evženie Brambůrková: Pospíchat ne, ale vědět o ní (nebo s ní dokonce počítat?) -- to už asi ano.
Pro a2a2a: je milé, že v tom vidíš sarkasmus i nadhled a ne jen výkřik hnaný snad strachem.
Pro Dagmaram: Děkuji za ocenění.
Nejkrásnější verše máme v sobě, můžeme je číst stále dokola. Podstatné je i u této básně, že ji neschází sarkasmus, ale objektivně i nadhled, jakkoliv se to možná nezdá. To si může dovolit ten, kdo v sobě nosí bohatou knihovnu.
Evženie Brambůrková
01. 01. 2021K ní rozhodně pospíchat nehodlám.
Sladší sice jó, ale stejně ji ještě nechci... Ale to tiramisu bych si dala....jenže to je pak ta rychlejší cesta k hádance. U mě totiž nikdy nezůstane jen u jednoho dortíku...***
Bylo v tom (...tera...) takové uzemnění, ale snad je teď sladší :-)
Lakrove, Silvestr za rohem,
hádanka - vem kde vem-
vtipná je, leč smutná...
změníš-li e za i,
hned jinak chutná!