Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBer to tak
Autor
sveřep
Ber to tak
že srdce
dlí
v městské knihovně
a v knihovně
je zakázáno
plivat na zem
řvát
a krvácet
Zato se doporučuje
tiše si vybrat
co by se mohlo líbit
a půjčit si to k sobě domů
za mírný popatek
na nějaký čas
6 názorů
Děkuji všem za zastavení!
Gora: Zuřivá čtenářka jsem rozhodně. Tento text vznikl jako odezva na ceduli v knihovně, kde zakazují chovat se hlučně a krvácet... Tak si říkám, může mi v prostorách alespoň krvácet srdce? :)
annie: Díky moc za návštěvu mých děl!
elina : Úplně přesně o slušném chování jsem to nemyslela, za tipík dik.
cvrčka, Dagmaram: Díky za návštěvu a zamyšlení, vážím si toho!
Že by sečtělost nebo vzdělání zaručovaly slušné chvání nebo dokonce laskavost a ohleduplnost, to si opravdu nemyslím. Znám spoustu zlých vzdělanců ploužích se knihovnami, kteří jsou vulgární, lstiví a sprostí a hlavně velmi ješitní. Dokonce bych řekla, že sečtělost a vzdělanost ještě umocňují ješitnost, sebestřednost a nadutost. Knihovny jsou tedy to poslední, co by nás mohlo naučit slušnému chování. Ale jinak za básničku tip.
Rozbiha film moznosti na pozadi sede kury.... moc dobre nastinene.
Současná a vtipná, ale pro nás, zuřivé čtenáře, i nostalgická báseň.