Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seve větvích
Autor
Radovan Jiří Voříšek
°
na holé bříze
visí už jen jeden list -
měsíc v úplňku
.
-
_
24 názorů
Radovan Jiří Voříšek
24. 01. 2021dík za nakuk
Morticia Adams
23. 01. 2021V jednoduchosti je síla...a komentáře nezklamaly.
Radovan Jiří Voříšek
19. 01. 2021Parádní haiku
Jen částečně, chtěl jsem původně zachovat trojslabičnost. Ale spáchal jsem aspoň toto:
Spálila řízek
dá se to jen stěží jíst
kuchta má kaňku
Teď mě sice napadlo šizuňku, ale již jsem se vyčerpal. Tak zase až příště.
Radovan Jiří Voříšek
05. 01. 2021úplňku - kaňku, buňku, žbluňku, pomohl jsem ti?
Máš štěstí, hochu, unikl jsi mému mršícímu procesu, jelikož se mi nechtělo pracně hledat rým na „úplňku“. Ale moc se netěš, já si tě najdu...
Radovan Jiří Voříšek
05. 01. 2021ok, ještě podumám
a dík náčelníku, že se mě zastal .... :-) .... a tak se rozepsal
Radovane, neřeš haiku. Když na to přijde, kdo chce psa bít, vždycky si hůl najde. Mimochodem pokud je měsíc v úplňku metafora toho listu, haiku to spíš není, a pokud ne, pokud je to obraz za břízou, haiku by to být asi mohlo. Tyhlety jemné nuance jsou fakt k uzoufání a pro čechy je to stejně jedno... :)
Mně ale spíš nesedí prostřední verš, na haiku je takový kostrbatý tím už jen. Ale pouze je snad ještě horší, nevím... Co visí poslední lístek? Dostane to takový básnický rozměr :)
Radovan Jiří Voříšek
04. 01. 2021taky jsem o tvaru listů přemýšlel, ale nic kulatýho (až na leknín) neznám
tak jsem to březové "zaokrouhlil".
dík za komentář i tip
No ty mi dáváš! Jsem si téměř jistá, že bříza nikdy není úplně holá. Jsem si téměř jistá, že bříza nemá kulaté listy. A přesto jsem si naprosto jistá, že se mi to moc líbí, vidím ten obraz a dávám ti tip :) a.
však jsem použil abraka dabaka
blacksabbath
04. 01. 2021haiku...nehaiku.....obraz je to kouzelný.........*/*********************
Radovan Jiří Voříšek
04. 01. 2021K3 - to mě těší
Radovan Jiří Voříšek
03. 01. 2021Mockrát jsem si myslel, že jsem haiku napsal, ale byl vyveden z omylu. O tomhle si myslím, že to haiku je. Parametry (které znám) to má. Ale kdo ví. Třeba to nemá ty, které neznám.