Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJe pozdě
Autor
Radovan Jiří Voříšek
Je pozdě
na "stálo by to za to"
Stál, zdržel se léta
Kdo přijde naproti
než on sám
do "není kam"
Vyšel pozdě
zdržel se léta
Zamčeno, zamlčeno
Ze snopu vymlácené
zrní úrodných slov
Nikde ani holá věta
12 názorů
Radovan Jiří Voříšek
15. 01. 2021dík
Radovan Jiří Voříšek
06. 01. 2021Joint není dobrý lék na depku, tedy z dlouhodobého pohledu, zbytkové množství v membránách buněk, které dalším a dalším jointem roste, začne dělat paseku a otočí z počátku veselý účinek THC naopak.
Doufám, že jsem nalítl na fór.
Mám rád, jak tady někdo psal "hutné, osekané" texty. "Stál, zdržel se léta" pak se myšlenka opakuje " Vyšel pozdě zdržel se léta", to na mě působí, možná je to vyjádření nehybnosti, bezvýchodnosti, neschopnosti se rozhodnout nebo smutku? "Kdo přijde naproti než on sám do není kam" neobvyklý slovosled tady sedí, opět povedené velmi. Smutek potvrzuje i výborná pointa.
PS-Jsem trochu v depce -budu si muset dát jointa. Ha Ha Ha
blacksabbath
06. 01. 2021Jjj.......podle mě jsi velmi dobře zařízl......závěr eminentní.......:-))))...........
ok, mně tam ten 6 a 7 pasují (i když ne 100%), za tip, komentář a krevní skupinu díky
Radovane, ten 6. /i 7. verš/ v mém obrázku o ději skutečně nepomáhá:-), za parádní závěr posílám tip... je to moje krevní skupina...
Radovan Jiří Voříšek
05. 01. 2021Safiáne, schválně jsem před tebou schoval kde co, abys měl vzteka a nerozuměl ani náhodou ...
Dělám si srandu, tady je vidět, jakou výhodu má autor, když je svědkem popisované události.
Asi jsem to pro čtenáře s tím ořezem přehnal.
Dík za reflexi.
Alegno, taky díky, jsem rád, že jsem to s tím ořezem pro tebe nepřehnal.
mě je ta stručnost zase naopak za vlastní a tak nějak po svém, snad věku, tomu rozumím
Radovane, pro mě příliš stručné. Dráždí mě, že ta "haiku" stručnost přede mnou něco skrývá, a tak škrtám a škrtám, abych se toho tajemství zbavil. Když škrtnu 1,2, 6 a 7. verš, nerozumím sice dál, ale to torzo, mož jen svými ranami, mi alespoň něco naznačuje.