Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStáří jsem tvé, pusť mne dál........
Autor
Evženie Brambůrková
Babička stála u okna.
Na tom by nebylo nic divného. Až na to, že je půlnoc a ona ze své postele nedokázala vstát již dva dny.
Bez pomoci se neposadí, nenapije ............
,,Jdi si lehnout, holčičko. Přinesu ti jablíčko a sednu si chvilku u tebe." Ta představa mne vyděsila. Když dokázala dojít sedm metrů k oknu, mohla by mne přepadnout ve spánku hned za rohem.
,,Jen lež, budeme spát obě, je moc hodin," snažím se laskavě podsunout svou variatu pro trávení noci.
,,Vyndáme dvě kuřata a upečeme je, aby měly kočky co žrát," nabídne další námět.
,,Možná by stačilo jedno."
,,A ti milí lidé, co tu byli včera, to jsou ti, co tu byli s dětmi loni na dovolené," protřepe další podivnou myšlenku.
,,Ne, to byli jiní."
,,Budu potřebovat kýbl, Červená Karkulko. To abych si měla kam dát věci na cestu."
Sanitka venku bliká chladnými světly a babička jede vstříc novým dobrodružstvím.
Určitě se vrátí, ale nikdy už to nebude ta samá babička.
Jak stárneme, tak se z nás každý den kousek ztrácí.
A pak se ztratíme i my.
30 názorů
Evženie Brambůrková
07. 10. 2021Jednou určitě. Ale nemusíme pospíchat.
...a pak se ztratíme i my...................................................................................
Je to už tři čtvtě roku, co nás opustila a hodně nám chybí. Díky za návštěvu.
Evženie Brambůrková
07. 01. 2021Díky, Jiřino.
Evženie Brambůrková
06. 01. 2021To dokážeme v každém věku, ale ta bezmoc se děsivá.
Evženie Brambůrková
06. 01. 2021Moc děkuji, Lído. Určitě bude lépe.
Evženie Brambůrková
06. 01. 2021Tvé krásné přání, annnie, pomáhá.
Mít ji ráda a vážit si jí vůbec není málo, takže děláš to nejlepší. Chceme-li věřit, že život má smysl, nelze pochybovat o smyslu toho, proč každý z nás odchází svým zcela specifickým způsobem.
Pane, prosím, dnes natáhni svou paži
k Evženii, ať se jí dobře daří.
Myslím na tebe a.
Evženie Brambůrková
06. 01. 2021Já také ne, elíno m.
Vzpomínám si na ono Kemrovo: Jsem tvoje stáří - pozvi mě dál - v Kocábově hitu... Takovéto stáří bych dál zvát nechtěla. Tip.
Evženie Brambůrková
06. 01. 2021Vrátí se v každém případě, Ivi. A díky. :-)
Evženie Brambůrková
06. 01. 2021Zatím je to má druhá zkušenost, Renato, a víc nepotřebuji.
Evženie Brambůrková
06. 01. 2021Asi tak nějak, Gábi.
Evženie Brambůrková
06. 01. 2021Děkuji ti, Luboši.
Ta pravda je hodně těžká, annnie, kddyž vlastně nevím, co mám dělat.
blacksabbath
06. 01. 2021Určitě se vrátí!!!!!......Posílám pevné objetí!!!!!
gabi tá istá
06. 01. 2021ach...*
Nebudu přemýšlet nad textem svého komentáře, prostě se podepíšu u annnie.
Těžká pravda, z ní dobrý "příběh". Hodně oceňuju upřímnost: Ta představa mne vyděsila. Když dokázala dojít sedm metrů k oknu, mohla by mne přepadnout ve spánku hned za rohem. Tímhle je to o stupeň vejš. Tip a.
Většinou nemáme na výběr a nic moc nepotřebujeme.
Evženie Brambůrková
05. 01. 2021To je od tebe milé, Irčo.
Sanitka venku bliká chladnými světly a babička jede vstříc novým dobrodružstvím.
Držím palce, Evži.