Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDobré ráno
Autor
annnie
Dobré ráno Matylda, úterý 6.2.2021 ráno
Za výšivkou se rozednívá
Sýkorka v srdci se rozezpívá
22 názorů
Bohužel, na Pusíka už nekoukneš - všechno vymazal, mizera. Plač! Měl tam spoustu balastu (je to komplikovanej případ), ale mezi tím perly...
Já jsem si letos šuplíček po deseti letech srovnala... Teda: ne že bych v něm měla systém, ale snad už v něm aspoň mám na jednom místě všechno, co jsem napsala...
Morticia Adams
07. 01. 2021V mém bezedném šuplíku..zajímalo by mě, zda básně - tedy originály - u jiných vypadají jako ty moje, heh..
Pusíka jsem asi nestihla, mám plakat nebo se radovat?
Mrknu na ně.
Tu na písmáku??? Nebo tu ve tvým šuplíku??? To nejúdernější tady měl právě nezvěstnej Pusík - ale fakt je, že jeho humor ani pruda nebyly pro každýho... Kdybys netrvala na básni, předevčírem tu měl GENIÁLNÍ kratičkou povídku Danny. A mně se moc líběj věci od Kaje a od Davea Listera...
Morticia Adams
07. 01. 2021Já tu marně hledám jednu údernou báseň a ne a ne ju nalézti..
Morticia Adams
07. 01. 2021Velkou ránu oknům dal
tajemný pán Kočkodan!
....annie, piš! Od toho jsme přeci tady!
No tak se mi zdá, drazí Kočkodane a Morticie, že se tu beze mne docela dobře obejdete :). Tak holub! Tak wake up, vole! Tak šavle! Že se nestydíte! Uličníci! Píšu si!
Morticia Adams
07. 01. 2021:-DDD Holubi jsou nenažranci, ale že se pustí i do rolet..?
Děvčata, já jako kompromis vytahuji holuba. Snad za něj nedostanu do nosu... ;-)
Anebo:
Úsvit přepad\žvejká rolety,
wake up! ano, vole, ty!
Morticia Adams
07. 01. 2021Sup je přeci mrchožrout...leda že by sýkorka...víš co?!?! (vyděšený smajlík..)
Morticia Adams
07. 01. 2021Líbí se mi oboje. Ten jejich protiklad. Neb je spousta rán, pocitů, ptactva...
Hele, Morticie, tak si laskavě vyber, jo?!?!?! Sýkorka nebo sup??? Nejsou tak úplně kompatibilní... :) :) :)
Milý Kočkodane, až jsem se z toho opotila, i takhle na dálku. To mi nedělej :)!
Hezkej večer / den a.
Den začíná za závěsem,
v srdci mi sup zařval děsem. ;-)
Jojo, a celej celkem dobrej, ale ještě moc práce před nocí. Tož tobě krásnej večer a.
blacksabbath
06. 01. 2021tak to ti den začal kouzelně.....*/**