Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seterra
Autor
gino
tempo mi bere
ptát se per piacere
bez váhání směru
v apeninskou terru
pro formaggio skočím
do města syrakusy
velice mě baví
říkat sera cosi
mare piu vicino
nežli je a casa
cantare con vino
il divino trasa
…perlytália
9 názorů
to by sis hodně ztížil práci, psát takhle na zadání. Napiš nějakou blbůstku, třeba se v tom zase trochu najdu :-)
řekni mi..kdybych ti mohl napsat něco, co by tě fakt potěšilo, co by to bylo, téma, způsob, cokoliv..co máš ráda, co bys mi poradila?
...sranda musí být, říkám já, ..v reálném životě dosti samorostlý, zamračený a zasmušilý...:)
gino, po to "velice mě baví říkat sera cosi" je to docela fajn,
to se mi z tvé básně i líbí nejvíc. I tě to vystihuje. Zvukomalebnost cizích slov se ti líbí. Akorát je trochu nadužíváš. A necizojazyčný čtenář (v tomto případě i já, protože Italsky neumím) se v textu ztratí. Otevřela jsem překladač, ale jak jsem furt musela koukat tam a zpátky, celé se to rozpadlo. Respektive druhá půlka básně, která je cizojazyčná takřka celá.
Ale za to upřímné "sera cosi" nad kterým jsem se pousmála, posílám malý tip :-)
..říkal jsem si, dagmaram, po tvých předchozích komentářích, že se možná toto u tebe chytne, ..krapet cizí ale vcelku srozumitelnejsi, chjo, ale snažil jsem se opravdu v ramci moznosti, tak ..asi to chce jinak :)