Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS cigaretou
Autor
cassy
* * *
myšlenky nasedají
do proutěného koše
duhové mongolfiery
oči otevřené dokořán
rozhlížejí se kolem
vzpínají bledé paže
jako by chtěly očesat
jablka zrajících obrazů
potulné beránky mraků
a samu půlnoc která
potměšile ejakuluje
nebýt hrudky zakašlání
levitovaly by ještě dýl
než moje liché tělo
* * *
stojím na balkonu
zapaluji si šero od šera
až plicní sklípky
jsou po okraj
co chvíli dosah na dosah
co chvíli se mýlím
8 názorů
díky za pousmání...přídavná jména...díky za balkon...i těm, co se vrací...
Pardón, pardón, annnie napravuje a opravdu pečlivě dává tip - no, mějte s ní trpělivost, ona se to časem naučí :)
ta první - to je smršť adjektiv. blbě se mi to čte.
ta druhá pro mě fajn. jdu si zapálit.
Při čtení jsem si také připomněla obrazy mého oblíbeného malíře Kamila Lhotáka :-))) TIP.
Verše ve Tvém předchozím komentáři mě rozesmály :-)))
díky za písmenka...já vím, jsme ve vleku vlastní slabosti, ale když ono to někdy táák chutná...
původně jsem chtěl připojit ještě jednu, která začíná slovy mé manželky...a pak mě napadlo, že asi patří jinam...
nebo že by přece:
"chceš kouřit v pokoji
hodně se vykloň"
tak visím za špičky
hlavou dolů
papoušek netopýří
a stejně mi lají
Dávám tip, který annnie nedala:-)
Ne, vážně - je to snivé a křehké, tvůj výlet myšlenek... cigareta to pak uzemňuje:-)
Milý cassy, s tvou básní mám dva problémy: za prvý jsem dostala chuť na cigaretu. A za druhý to tu na mě začíná bejt trochu moc lhotákovský - v posledních dnech dvakrát horkovzdušnej balón a teď mongolfiéra. Ale zcela uznávám, že to v žádným případě není tvoje chyba, prostě se to tak sešlo. Ostatně Lhotáka miluju.
Je to moc pěkný, zapaluju si šero od šera bych ti nejradši ukradla, a ten závěr asi taky. Tož dávám tip, hezkej den a.