Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDaleko
Autor
Evženie Brambůrková
Daleko na severu,
šeptá babička plyšovému kocourkovi
útržky vzpomínek.
Dokud jí dech ještě stačí,
smáčí jej slzami.
29 názorů
Arwen Leinas
17. 01. 2021Nemá.
Evženie Brambůrková
17. 01. 2021Máma se nakazila v nemocnici a od ní pak brácha i já, když jsme se o ní starali. Pak musela s covidem do léčebny a tam jsme nesměli. Tak to nemá být.
Arwen Leinas
17. 01. 2021To si myslím také. Byť je tu to nebezpečí, že je nakazíme a oni pak zemřou. Jenže to riziko tu bylo vždy, jen se nejmenovalo Covid ale třeba Influenza či jinak.
A pokud mi někdo ze čtenářů chce radit, ať se jdu podívat do přetížených domovů pro seniory nebo nemocnice, tak rovnou odpovídám, že jsem tam byla. Ne čumět, ale pomoci, když to bylo třeba. A právě proto mám ty myšlenky, o kterých jsem psala v předchozím příspěvku.
Evženie Brambůrková
17. 01. 2021Lepší by bylo, kdybychom mohli být s nimi, Arwen.
Arwen Leinas
17. 01. 2021To je přesně to, nad čím občas přemýšlím. Jestli ta "ochrana starých a nemocných za každou cenu" má smysl a jestli není vykoupená slzami, bolestí, osaměním, křivdami a nakonec nedobrou smrtí.
Evženie Brambůrková
14. 01. 2021I já se snažím ze všech sil tomu uvěřit, Lído.
Evženie Brambůrková
14. 01. 2021Děkuji ti, Dagmaram.
Evženie Brambůrková
13. 01. 2021Musíme doufat.
Evženie Brambůrková
13. 01. 2021Děkuji za hezkou vzpomínku, Abakus.
Hladný polystyrénu neverí. U mňa sa babička odmietla vzdať svojho plyšáka - dostala som leva Bomba až, keď už som oňho nestála.
Evženie Brambůrková
13. 01. 2021To je v pohodě, Prosecký, a hlavně zdraví všichni potřebujeme.
Evženie Brambůrková
13. 01. 2021Děkuji, Ivi, to je od tebe hezké.
Evženie Brambůrková
13. 01. 2021Ona tady, Ireno, bude s námi napořád.
Evženie Brambůrková
13. 01. 2021Tak to , Luboši, v životě chodí.
Evženie Brambůrková
13. 01. 2021Určitě má, annnie, co vypravovat.
blacksabbath
13. 01. 2021to je moc, moc smutné.......je to u mne stejné jako u Irči.....*/******************
To mi je líto, Evži, babičku jsem si z tvých vyprávění oblíbila.
Babička je daleko a někdo jiný už asi blízko... ale přinese úlevu...
Věřím, že vedle smutných slz vypráví medvídkovi i spoustu radostných vzpomínek. A držím palce na brzké shledání. A tip. Pá a.
To samé prožívají lidé na všechny světové strany, LGarra.
Pro mne hodně, Prosecký. Když kvůli podivné nákaze nesmíš za mámou, tak je to hodně daleko.
Evženie Brambůrková
12. 01. 2021Ano, Renato,