Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seGift to the women of this world
Autor
annnie
Gift to the women of this world Matylda, sobota 9.1.2021 vpodvečer
Šimone,
volá Anna,
moh bys za mnou, prosím, zavřít,
ať s tím tak netřískám?
A Šimon
pomalu jde
s hloubavým pohledem
přistoupí k Anně
vzhlédne
hnědozlatozelený oči do modrejch
vztáhne ruce
obejme ji
a klidným, skoro vážným tónem řekne
Mám tě rád
Oh, Jee...
He´s just eight
But be aware of him,
all you women of this world!
Be aware and beware...
Už dneska je nebezpečnější než Lou Reed...
26 názorů
Marcelko, tvůj moc pěknej, ač o něčem trochu jiným. Ale to díkůvzdání maj společný... Díky, měj se krásně a.
Marcela.K.
29. 03. 2021Koukám, že tě nemám celou přečtenou...musím to napravit :-)
Díky za tuhle. Dnes je to 41 let, co jsem "celá"... a díky tvému textu jsem si našla tenhle svůj...
https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=264260
Ó děkuju. Teď jsem koukla na pár tvých věcí: jsem ráda, že teď o tobě vím. Hezkej večer a.
Těší mě, Majaksi, že se mě snažíš potěšit. VELKÝ POKROK! Už jen kousek a budeš dospělej :)
Dagmaram, díky!
Protože jsi autor. Pamatuješ? Nebos to jen tak vyblábolil, aniž bys věděl, co tím chceš říct?
Jojo, je to vtipný, Majaksi. Jen si nejsem tak úplně jistá, zda by to pobavilo tvoji matku...
Luzz!!! Není ukecaný???!!! V tom případě beru prvoplánovost a s potěšeným úsměvem ti mávám! Hezkej večer a.
Majaksi, urážet jsem tě neměla v úmyslu, není to můj styl a ani to nepovažuju za zábavný. Vlastně by mě to dost nudilo...
Pokud jde o zoufalství, stačí mi zvednout oči od špičky vlastního nosu, a vidím bolest, trápení a zoufalství, kam se podívám... A ptáš-li se na moje osobní zoufalství... no, mám za sebou leccos. Ale naštěstí jsem ještě nikdy nebyla tak zoufalá, jako třeba znásilněná matka, jejíhož syna jí před očima naverbovali mezi dětský vojáky. Nebo jako malej bejček, tlačící se ve frontě na porážku. Nebo... ...
Tak hezkej večer, Majaksi. Ptal ses, tak jsem odpověděla. Ale uznávám, že odpověď není příliš zábavná...
Majaksi, už delší dobu mám mírné podezření: nejsi ty převlečený Norsko, potažmo Norsko 1? :)
A k těm zlomeninám: láska neláska, dno zoufalství je někde úplně jinde...
song jsem si pustila........doposlochala...když už ho sem Aleš dal.....přece to nedám vniveč......:-))))
KOčkodane, děkuju. Máš dar umět vždy potěšit.
blacksabbath, díky. Doufám, že sis pustila můj oblíbenej song, když už byl aleš tak důvtipnej a hodnej a dal ho sem. Jo, a já.. tě taky ráda čtu
Majaksi, neboj, na všechny obtloustlý lůzry tohohle světa čekaj ženy ve frontě. Například já mám pro ně (občas) taky celkem slabost :) A jen tak by the way, lůzři uměj leckdy lámat srdce líp než nelůzři...
aleši, MOC děkuju za dárek!!! Doufám, že pokud tuhle báseň bude ještě někdo číst, najde ho tady.
blacksabbath
14. 01. 2021klidným, skoro vážným tónem říkám......ráda tě čtu...:-)))))..*/**************
Be aware = uvědomit si
beware = dát si pozor
Gift to the w. of this w. - pusťte si Lou Reeda!