Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDéja vu
Výběr: hermit
16. 05. 2002
26
0
4272
Autor
Bacil
- Pani, tak už mi konečně řeknite, co ste měla s mym manželem. Co to mělo znamenat, cóó?
- Ale paní, já vašeho manžela přece vůbec neznám. Doopravdy ne. Nikdy jsem ho předtím neviděla.
- A tak teda jakdo že ste na něho volála? Volála ste: \"Poočkééj!\" - celá ulííce to slyšela. Dža more, a vy mi tu budete tvrdit, že mojeho muža neznáte? To bych se teda na to podivala!
- Ale vždyť už jsem vám říkala, že jsem si ho spletla... vlastně nespletla... prostě jsem měla pocit... prostě pocit, že už jsem ho někdy viděla, ale přitom jsem věděla, že jsem ho nikdy neviděla.
- Tak viděla, nebo neviděla? Paninko, co mi to tu vykládáte za báchorky? Tomu jako ja mám věřit? Tak řekněte kuva, co ste s nim měla... a ty, Dežo, se tež přiznej, nebo ti jednu ubalim, že tydeň vidět nebudeš.
- Vlastně - měla jsem před časem takový sen... zdálo se mi, že se vdávám... a v tom snu jsem si brala někoho... vypadal vlastně úplně jinak, ale přítom to bylo, jako bych si - nezlobte se - prostě jako bych si brala vašeho Deža...
- Deža? Vy??????
Mohlo by se to přednášet jako anekdota. Vybraně citlivým
přednesem.
Velmi pěkné.
*
:))))) Hezkýýý!*
Zagori: Musí to dát práci, být za každou cenu a vždycky takový. I když... ani nedá, viď?
Tak nevim - možná jsi nepochopil prvotní význam toho dílka - tady šlo o nápad nikoli o jazyk (ten tam byl jen propřiblížení jmena "Dežo") - no, toto je zase můj názor - bereš to příliš povrchně:) Ale možná se i pletu - chtělo by to názor autora
Díky všem, i Zagorimu za názor, má na něj právo. Jinak - ten accent grave se tam píše, já vím. ale nebyl jsem si jist, jak by se to s ním komu na počítačích zobrazovalo :-))
Milá Brlety, nevíš nic o tom co jsme kdy dokázal a na svůj názor mám právo.
jak laciný!!!!!! sračka největší, prostě úplně ubohý a ta křečovitá snaha o napodobení nářečí, brrr
dobrý, jen v tom názvu se píše akcent i nad áčkem, akorát ten převrácený.....
zagori - bývá dobrým zvykem napřed něco dokázat a pak se teprv ozývat....
jenže ti, co něco dokázali, většinou už nemluví tak jako ty, to spíš jen ti, co si nepřiznají problémy z toho, že se sami nezmůžou na víc než na sprosté výkřiky...
:-/
Hele, Baci, a to jsem Ti vyprávěla, jak mi v kanceláři schůzovávala ROIka? :-)))
I nova ma fatre šútri na mérika gringo je nomi! Ju nomi a ma fasta šutr! ;o)))))))))))
Checheche.......
m.
:)))))))))
ejjjjjj romaleee!!!
zítra večer na flédyně, jestli víte, v brnisku teda
tip jak cip