Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV nebi je Trůn
Autor
annnie
V zemi sůl Kolem důl Za ním dům Nad ním Trůn
V hlavě dům V srdci důl Chybí Trůn V očích sůl
Vypal N
dům A
Vytěž J
důl D
Vysyp I
sůl TRŮN
19 názorů
Cesta k trůnu není nikdy zadarmo, je to úkol. Nebe to celé činí vzrušujícím.
Morticia Adams
20. 01. 2021Zajímavé!
Tak jo. Přijeď někdy na motorce na Dobříš a já ti to namaluju. Pá a.
blacksabbath
20. 01. 2021já jsem b e z n a d ě j n á ........
Ukecalas mě. Tak například:
Momentka ze skutečného světa: dům za solným dolem, nad tím nebe a Nebe
introspekce: myslí-li hrdinka příběhu příliš na materiální věci (lhostejno zda z nutnosti či vlastního rozhodnutí), může se stát, že nenajde dost sil a času atd., aby dostatečně myslela též na věci subtilnější povahy. Pak se nelze divit, že s pláčem zjistí, že jí Cosi Nepostradatelného velmi schází a volá: Otče, což jsi mne opustil???
Řešení viz nohy trůnu :) :) :)
Anebo třeba i jinak. Jak je komu libo to číst...
blacksabbath
20. 01. 2021Nezastavujeme...tak alespoň přibrzdit:-)))))))
blacksabbath
20. 01. 2021no to jsi mi pomohla...:-)))))
Blackie, v podstatě je možno to číst téměř doslovně. Nápovědou je nadpis. Víc neřeknu a neřeknu a naschvál a hádej, hádej, hadači :)
blacksabbath
20. 01. 2021jestli je to hádanka... tak já jsem vedle jak ta jedle...počkám si na další komenty....snad v nich bude nápověda....:-)))))
Milí aleši, Alegno, Marcelo i Theo, jsem ráda, že dnes je tady dobrá nálada!
Zase se někdy stavte :) Pá a.
No, nevím jestli je to Hádanka. Ale je to supper hra s významy. Umíš překvapit. Bavilo. :-)
Thea v tramvaji
19. 01. 2021Nejdřív mne taky napadla hádanka a pak návod. RTFM :)Každopádně experiment. Obdivuji, jak jsi to sem graficky zanesla. Já tady skoro nevložím ani obyč text a i v mé poslední básničce si písmenka žily svým vlastním životem :)))
Vy silní ve víře
v Písmu kovaný
když začnou bít pastýře
kde jste schovaný? (S. K.)
aleš-novák
19. 01. 2021???... dobrá hádanka...!