Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seo mužoch a kvetoch
Autor
Skarabea
Raz mi jeden chlapec
na zadnom sedadle v aute povedal
že som krajšia než noc nad Grónskom
že chutím ako popkorn v kine
a že ma raz
do toho kina možno vezme, do najvyššieho
radu až ku hviezdam a strhne zo mňa všetko
čo nepatrí do nášho sveta
a ja som sa mu bez zbytočného pocitu lásky
priznala, že milujem všetkých mužov rovnako
akoby to boli divé kvety, aj vtedy
keď sa ich nežné činy
menia na zločiny lovca.
22 názorů
tak se asi též poslušně zařadím do zástupu těch, čo rovnako miluješ. Vlastně už jsem tam byl. A.....nic moc pocit, nic moc. Ale aspoň katarze. Dodnes nevím, zda vychovat děti v Madisonských mostech není víc.
Skarabeo,
tvůj příspěvek "o mužoch a kvetoch" mě přiměl včera zveřejnit svou básničku "Slavnosti gerber a růží". Možná právě proto, abychom si líp rozuměli.
elína m........možno si len nedokážeme porozumieť :)...možno za to môže spoločnosť, ktorá nás núti stavať do určitej "role".....ďakujem za komentár
Já myslím, že dnes už je všechna ta genderová vyhrocenost anachronismem.
Dobré a špatné vlastnosti se klikatí jako začarované chodníčky davem žen i davem mužů.
Ale tip za to, jak je ta básnička napsaná.
lisabonska kava
23. 01. 2021sick... ale posledne dva verse neviem.
Mě sem přilákal zlatý výběr... po přečtení k němu říkám (spíš řvu): Jasně!!!
Máš ho ráda všeobjímající láskou ikdyž , nebo právě proto, že jeho šíp trestuhodně minul cíl. Skvěle vystižený moment setkání dvou duší, které se nespojily.
Tak tohle je lahůdka. Od začátku do konce.