Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrst na tepu doby
Autor
Bříza
nojo no
mladej může, starej musí
chlapi co se holí břitvou
mají krky husí
stavení kamencem a voda po holení
dost ouzkej límeček
daleko k rozednění
možná jsme čekali
od života více
pod bříšky prstů pulzují krkavice
17 názorů
Radovane - díky. Je radost potkat někoho, kdo ještě pamatuje "rustikální" poměry, ze kterých jsme vzešli (a ke kterým se bezpochyby po epizodě modernity budeme nuceni tak, nebo onak vrátit)
Radovan Jiří Voříšek
27. 02. 2021Ještě jsem se k tvému dílu vrátil se vzpomínkou na kus dětství v Lesním Hlubokém:
Husu jsem škubal, kačenu taky, husu mě dokonce učila teta jako kluka "podškubávat" na peří do peřin, husám to pak dorostlo a mohlo se jít na to znova. Moc mi to ale nešlo, huse se to nelíbilo, namlátila mně křídly.
Ten příměr k holenému krku se mi líbí.
Radovan Jiří Voříšek
03. 02. 2021pobavilo, ve vtipu i moudrost a vážnost
a ačkoliv jde o vázané verše, tohle dílo je krásně volné, nesvázané
ano, děkuješ Tomu Pravému. Kdybych mohl, vyřídím mu to. No....snad to počká.....
Zlaťák kuúva!
Tady je ta jednota formy a obsahu, tady je ta hrabalovská groteska, mmch., nevíte, zda opravdu z toho okna skočil?
No popravdě... oškubanou husu jsem naštěstí neviděla :). Tak o.k., nahrazuju starý představy novejma :). Dík za exkurzi a.
Annie - vidělas někdy oškubanou husu ?
A chlapskej krk břitvou odřenej ?
Vobě tyhle věci mají pupínky a jsou takový zarudlý, nateklý a svěděj . . .
Pěkný, tip. Jen s těma husíma krkama... to tedy nevím... mám nějak jinou zkušenost... Nebos to myslel jen jako to ohrožení? Dílo, vyvolávající otázky. Výborně.