Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev květináči
Autor
Dagmaram
bílo za oknem
kočičky vyrůstají
v teple garáže
23 názorů
Morticia Adams
02. 02. 2021Já půl na půl, dělám objednávky, naskladňuju...
To zní fajn. Tak trochu jako práce v terénu. Navíc s tím, co máš ráda. Nemám špatnou práci, ale sedím za počítačem. Pak to musím dohánět pohybem po práci.
Morticia Adams
02. 02. 2021Zahr.architekt, ale dělám v zahradním centru, mám na starosti venkovní zahradu-jakože prodejnu dřevin, bylin a trvalek.
Morticia Adams
02. 02. 2021Je to má profese.
Morticia Adams
02. 02. 2021Stačí dát ke zdi a buď zapustit do půdy, zasypat listím, kůrou nebo obalit jutovinou. V garáži je na ni zbytečně teplo a evidentně nespí.
Morticia, je to tak. Ale mám ji v celkem málem kvetinaci. Měla jsem obavu, aby nevymrzly kořeny. Do garáže jsem přesunula všechny kytky v květináčích.
Radovane, to máš pravdu. Ve všem, i té rozporuplnosti výkladu. Viděla jsem Haiku s metaforou, personifikací, i různícím se počtem slabik... Moc děkuji za komentář
Morticia Adams
01. 02. 2021Převislá vrba je mrazuvzdorná. ;) Netřeba schovávat.
V stavu marodném
pořád svůj virus tají
furt chce na pláže
V bludu čarovném
ták – a kus sýru v háji
pták je nakvašen
Dvojznačnost kočiček ti tam stejně zůstala, to bys musela dát třeba "raší" atd., aby nebyla. Ale já mám dvojznačnosti ráda, takže obě varianty pro mě pěkný. Tip, pá a.
Radovan Jiří Voříšek
01. 02. 2021Pokud bychom nastolili podmínku, že v haiku nemá být metafora (dnes už za ní pevně nestojím, ale kdo ví, když se dá najít i u znalců tolik, často protichůdných názorů), pak je uveřejněná varianta košerovitější.
blacksabbath
01. 02. 2021hezký obrázek.....a líbí se mi i ten druhý v tvém komentáři...:-))....*/*****
Schovala jsem převislou vrbu před mrazem a ona mrška obrašila chloupky.
Původně jsem tam mela
Bílo za oknem,
Kočičky vykukuji
V teple garáže
Ale to už by od těch pravých mňoukalek bylo asi fakt k nerozeznání.
Tak snad vás obrázek pobavil