Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seleden
Autor
Dagmaram
I.
zapadaný remíz -
srna teplým dechem
rosí červeň šípků
II.
remíz pod sněhem -
srna dechem zahřívá
namrzlé šípky
19 názorů
kočkouši, moc se mi líbí, jak vždy tématicky přispěješ k mým výtvorům. Velmi vděčný smajlík.
paní Pomerančová, moc děkuji. Těší mě, že jsou vám moje obrázky milé :-)
Zboro, jakože kapku přezdobené, že? Asi je tam trošku moc obrazů v tom jednom obrázku, a ty se maloulinko tlučou. Děkuji za komentář.
Ahoj Luci, ty jsi takové nadšené stvoření, moc děkuji :-)
blacksabbath
03. 02. 2021to jsou krásné obrázky!!!!!....*/***************************
První krásná. Druhá krásná. Obě pro mě zbytečně moc najednou... Jako když místo jednoho kopečku zmrzliny deset... Ale ano, zpět k podstatnému: krása, krása, tip a krásnej den a.
Zatím se tlemíš
však smaženice s pechem
nebyla z hříbků
Rány potěhem
švec na syna zahřímá
výchovné chybky
Pomerančová
02. 02. 2021Jednička asi není haiku, ale moc se mi líbí. Okamžik zalitý do skleněné baňky :-)Obě dobré, tip.
Určitě druhá. Rosí červeň šípků je podle mě moc ornamentální, což se mi k haiku nehodí.
Já Lucie píšu...
02. 02. 2021BOŽÍ! Krásné! Oba skvělé! Vážně, jedna lepší než druhá! Určitě tip!
Evženie Brambůrková
02. 02. 2021Ta první asi trochu víc.
Já se fuckt tomu Hájku snažím odolávat zuby nehty! Ale je to marné je to marné... Je to marné!
Ale to co jsi napsala se mi líbí.