Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTramvajový čelindž V
Autor
Movsar
Žádný sloup, kašna nebo socha buditele, Letenskému náměstí dominuje Billa. Rakousku tím děláme lepší službu než mariánským olisbem. Ale všichni se tam denně sejdeme.
Bílkova vila. V takové by se každá ráda probudila. A nevadí, že ji sochař zasvětil dílu, askezi a bohu. Všemu, co je ženám tak cizí. Díkybohu!
Zákruta ke Klárovu připomíná ty v chorvatských horách. Jen tu v korunách stromů nečíhají ustašovci na jedné, četnici na druhé straně. Hvala!
I úzké uličky Malé Strany jsou jako soutěska někde v daleké zemi, kde to voní dobrodrodružstvím. Tady tě neudeří do nosu vůdce banditů, ale vůně šlehačína z americké kofeterie a trdelníku. Thank God!
Petřínský vrch se dotýká olověné oblohy, v poledne tma, na milostné pochůzky to nevypadá. Spíše v křoví narazit na mrtvolu, volat inspektora Dalglieshe, který tohle počasí miluje.
6 názorů
Zeanddrich E.
17. 02. 2021Nemyslím si, že tím M. sloupem děláme reklamu Rakousku (i kdybychom „katolictví", jehož je symbolem, měli brát pouze jako očišťující průchod (cca dva tisíce let trvající ) k nedělnímu obědu)
Tohle chodím pěšky, mám radost a všímám se. Budu to muset zkusit i tramvají.
blacksabbath
03. 02. 2021jedu s tebou......zastav u vůní šlahačína a trdelníku....:-)))..........*/****
Proboha, cos mě to naučil za slovo? To jsem znát nechtěla...
V Bílkově vile toužím se probouzet již od raného dětství. Nutno však dodat, že rozhodně bez Bílka :)
Tip tip tip a.
Je tu další čelindž! Jééé...
Líbila se mi zastávka Petřínský vrch a u Malé Strany jsem okamžitě dostala chuť na trdelník :)