Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejak lampičku
Autor
Dagmaram
26 názorů
...no tak žel už nemám co komentovat páč asi už vše podstatné bylo řečeno a tak jen dodávám že se v tom nacházím že to chápu a že se mi to líbí. Toť vše.
Kočkodane, ten houpající smajlík od hope, to je nejpodařenější emotikon co znám. Díkec.
Marcelo máš pravdu, to fláknutí přeložil parádně, běželo video na facebooku:-)
Evženie, to sedí. I o duševních bolístkách. Jsem ráda, žes mě četla :-)
An, supráč je supermarket, rozplýlí jsem opravila, díky za čtení i foukání bebí :-)
Morticia Adams
04. 02. 2021
Dášo, a co kdybychom to rozsvítili a já tě učil po večerech a nocích slang v braillově písmu?
Snad ti tímto komentářem nezpůsobím bolest... houpající smajlík (od to hope)
Marcela.K.
04. 02. 2021Já bych byla raději, kdybych o nich nevěděla ;-)
Musíš si počkat, až v poslanecké sněmovně někdo někoho do ní pošle...a on ti to pak na dvojce ten překladatel do znakové řeči ukáže :-))
Já Lucie píšu...
04. 02. 2021blacksabbath
04. 02. 2021Když tě nic nebolí, jsi mrtvá.
Pěkný a tip, Dagmaram.
A ještě: 1. co je to supráč?
2. oprav si 9.verš - rozplýlí
3. foukám ti bebí; pá a.