Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBEDLE vedle JEDLE . . .
Autor
blacksabbath
p
o
ví da
la j ed
li je dle
že ne vše chny
be d ly
jsou
jedlé
po
ví da la
jedle jedli
že
je
z toho na jedli
vždyť
vši
chni
všechny bedly jedli . . .
41 názorů
blacksabbath
14. 02. 2021Přemku, umím to i s cirkulárkou a vrtačkou...:-)))))......díky a hezký nedělní podvečer
blacksabbath
13. 02. 2021Díky za tvou bedlovou stopu zde....:-))))
blacksabbath
13. 02. 2021Savage.....já děkuji....hezkou sobotu
blacksabbath
13. 02. 2021Radovane....ta písmenková jedle tak může opravdu působit...:-))))...děkuji....hezkou sobotu
Savage Flame
13. 02. 2021Super pismenkove obrazky. Dekuji. ;) S.F.
Philogyny, Dagmaram....máte stejné chutě......až porostou, tak na ně vyrazíme chutě....a pak se hukáže...:-))))))))))))))))))
Přeji vám krásný víkend
blacksabbath
12. 02. 2021přeji pěkný víkend a děkuji
Hned bych si dala jednu smaženou, teda tu vždycky jedlou. Prima písmenkový obrázek :-)
Bedla ví, že běda, že ji sním...a stejně ji najdu znova na tom samým místě, těšíme se na sebe, její ladný klobouk, mý hladový zuby... :)
Ivi, díky za bohulibou snahu, ale to nebylo nutné. Písmenka jsem číst mohl, jen jsem holt vzdychal, že jsem přišel o ten vizuální efekt.
blacksabbath
12. 02. 2021já nevím....snad než budou růst... tak to zjistím......:-)))))))
Evženie Brambůrková
12. 02. 2021Koukala jsem na ně do odborných knih, protože na zahradě rostou 2 druhy a jsou jedlé všechny. Ale lepší asi do polívky. :-)))
blacksabbath
12. 02. 2021Zdravím Evženko. Nám je babička dělala na kamnech...jen osolené...byla to dobrota.....Tak jsou všech jedlé nebo některé jen jednou???????
Evženie Brambůrková
12. 02. 2021Je pravda, že některé jsou lépe stravitelné po tepelné úpravě. Je to zajímavá formulace, ještě jsem nepoznala nikoho, kdo by je jedl syrové. :-)))
blacksabbath
12. 02. 2021...prej už ne všechny.....ale vyznej se v nich....:-))))))
blacksabbath
12. 02. 2021Já také.....dokud jsem si myslela, že bedla je vždycky jedlá....:-))))))
blacksabbath
12. 02. 2021Nani.....dík.....doufám, že nejste zachumelení....:-))))
blacksabbath
12. 02. 2021Květoni......děkuji......užij si prima víkend
Graficky dokonalé.
děkuji za vaši stopu zde...hezký víkend
blacksabbath
12. 02. 2021Safiáne.....babička sbírala úplně všechny....a nám z nich nikdy nic nebylo....loni v létě mi vnuk přivezl na řízky......netroufla jsem si je udělat...:-(
blacksabbath
12. 02. 2021annie......No tak dík...:-)))))
Andělko.....jsem ráda, že jsi se pobavila
Aru....to je upuštění páry.......páč mi zkončila distanční výuka s vnukem....příští týden mám prázdniny.....:-)))))))))))
Renato....ta bedla je dost kostrbatá....ale písmenka se nechtěla dát tak snadno nahnat....:-))))))
dievča....pošli ochotnat
Irčo...když blbůstka, tak se vším co se dá...:-)))))))))))))))))))
Lucie...jen jsem honila písmenka v počítači
Milane....a ty je i jíš??...............:-)))))
Děkuji všem a přeji krásný víkend !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
blacksabbath
12. 02. 2021Speciál pro Luboše...povídala jedli jedle...že ne všechny bedly jsou jedlé...povídala jedle jedli, že je z toho na jedli...vždyť všichni všechny bedly jedli....
No vida, I Apolinaire by měl radost. A nebyl by jistě sám. Já sbíral všechny a nikdy mi nic nebylo. asi jsem měl kliku. Zato teď neberu žádnou.
Já Lucie píšu...
12. 02. 2021Ty jsi vážně kreativní člověk! Oceňuji nápaditost s preciznost myšlenky :) Celé moc pěkné... TIP!
Zde Kočkodan naříká –
roli hraje grafika,
„ach jo!“ mísí s „fňuk!“
tenhle (kdysi) kluk.
dievča z lesa
12. 02. 2021tvoje bedle jedle sú jedlé ako dobre nakysnuté knedle