Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDaniel Jahja Landa
Autor
Movsar
Daniel Jahja Landa
Gambijský prezident Jahja svého času vyhnal ze země západní lékaře, kteří pomáhali nakaženým AIDS. Jahja totiž považoval sám sebe za jedině kompetentního v léčbě smrtelné nemoci: dotyčného potřel šťávou z grapefruitu a dal mu sníst banánovou šlupku, tím měl být definitivně vyléčen.
I my máme svého Jahju - zpěváka Landu. V boji s covidem radí zanechat všech opatření a nasadit vitamíny a zinek!
Bohužel máme taky dost idiotů, kteří v 21.století, v prostředí moderní civilizace, jahjům věří. Myslím, že právem chráněný institut formálního vzdělání, totiž nemožnost odejmout titul či maturitu, by měl být zrušen a dotyční by měli začít znovu od základní školy.
10 názorů
Souhlasím! Písmáci jedooouuu... :)
Jako poslat Landu s Klausem do Gambie? Nevim, jestli to pomůže, ale souhlasim.
Shodli jsme se, jenže co teď s tím? Pokusíme se nabídnout vládě řešení písmáků?
Jahja je na googlu, záznamy z 2007.
Co dělat, když našeho Jahju saturuje i exprezident? Zamávat vlajkou a jít někam.
blacksabbath
19. 02. 2021trefa......*/***************
Co se týká pandemie, je skutečně asi lehkomyslné hledat alternativy k vakcinaci a případné kauzální léčbě. Ovšem ona moderní civilizace se taky občas dopouští fatálních přešlapů a některé lidi to taknějak vyvádí z rovnovážného stavu :)
Ano, je to k pláči... Je ale super, že si to vypíchl a přirovnal k dnešní situaci.
Udělala bych rozesmátý smajlík, kdyby to nebylo spíš k pláči...