Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCyklisté
Autor
Nami 99
Dva cyklisté jeli spolu,
krajem nahoru a dolu.
Až teprve v Kolíně
jeli v rovině.
"Už je těsně před soumrakem.
Vyspíme se pod širákem."
"Ale jak se zahřejeme?
Chci říct , čím se přikryjeme?"
"Nikde seno, ani sláma,
přikryjem se bicyklama."
"Jak ses vyspal?"
"Celkem prima,
jen mi byla trochu zima."
"No jo. To se nediv vole.
Chybí ti drát v zadním kole."
29 názorů
Vy jste moje gusto, díky nami 99 :)
Nami, znovu jsem pročítala tvé texty z posledních několika dní a tenhle se mi zdá svým černým humorem skvělý... ale vlastně za všechny a za " silně nakažlivý virus NDN" - Namiho dobrá nálada - výběr a poděkování.
Vynikající. Jen si všímám, že ti skoro v každém výtečném textu zaskřípe zpravidla na jednom místě rytmus, což už je poslední krůček k dokonalosti.
...svezli se po rovině... ...jeli v rovině... Tip
Nejlepší lék na pandemii. Chyí jeden drátek a je z toho zmatek.
Říkačka pro zasmání, i to je potřeba. Kolín a kolo, na to nikdy nezapomenu, co jsem se tam na něm najezdil. Kolín ale asi moc neznáš. Zkus si zaběhnout od nádraží na Vejfuk:).
blacksabbath
19. 02. 2021*oléééé.....................:-))))))))))))))))))))))))))))))
MilanH - já kdybych věděl, že tamten drát chybí, tak bych snad ani neusnul.
Trocha chladu je pořád lepší, než dostat drátem do voka...
Evženie Brambůrková
18. 02. 2021Kola už dlouho nemaje,
stejně bych se nevyspala
bez jednoho jediného drátu.
Já Lucie píšu...
18. 02. 2021Bicykl lepší než peřina, jo? :) Neřekla bych :) Raději jsu do POSTELE pod PEŘINU :) TIP!