Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDnešek
17. 05. 2002
47
18
6973
Autor
LaMouette
Co jsem dneska zažil?
Básníka,
co báseň složil,
o životě, který prožil,
a pak do žil,
jehlu vložil,
a... nežil.
18 názorů
jeeeee.. to je pekny..:-)) diky mots..:-) doufam tedy, ze te moje dilka mots newotravila..:-)
...kouknu jsem se vlevo a oranžově svítilo jméno (chat) tak jsem se juknul co jsi zač :c)
říkanka:
slunce svítí jako masák
na palouce leží pasák
na palouk teď přijel pásák
vylezl chlap v ruce hasák
palouk se teď krví nasák
na palouce leží pasák
:c)
mno.. neznam.. le rada si poctu.. dyz budu vjedet de..:-) a Ti moc tekuji pjekne za secka zastaveni u mych dilek.. desne me to potesilo.. a jako des na me vlasne prisel.. pac ja sem us nepsala ni nepamatuju.. a ani nijak nekrytyzovala.. mno.. tak sem zvjedava pochopitelne.. jaxe na me este takhlenc nejakej autor vubets k mym dilum dostane..:-)
NightStalker
12. 02. 2011NightStalker
12. 02. 2011NightStalker
12. 02. 2011Barbar_Cohen
07. 05. 2007
Certinkuuuu... tedy.. si mi udelal(a) radost.. pac to samy si totis myslim ja.. :-)) tedy.. to se tedkonc ale raduju.. ze si todlencto mysli i negdo jinej jak ja.. tekujiiiii..:-))
Gvendolína
12. 02. 2006
intelegentní... tohle mě ihned napadlo. krátké a přitom to má hlavu a patu a je v tom všechno, co v tom má být. žádné mezery...
Jedu nocí jsem jinak přeskočil. To už jsem jako četl, jo? :-)
To už tak bývá, když někdo hledá inspiraci nebo útěchu v džahle...
V každém případě je to smutně vtipné.
Lucijko, tohle bylo poslední, co jsem od Tebe ještě nečet, tak sebou hoď, ať je tam něco nového (já jsem se pochlapil zrovna dneska ráno)
kouzelná_květinka
24. 05. 2004
OOPS...překvapující závěr :-) Každopádně zajímavé téma na zpracování.
PS:-)
Matyjustin
04. 01. 2004
libilo se mi, jak tak v kratkem nic, dokazes rict vsehno, jeste k tomu s humorem...:-)*
tíky Andulko.. dyž wona ta čeština je taaaak úžasnej jazyk.. a dá se s ním taaaak krásně hrát:-))
Tento způsob veršování je mně dosti blízký.
:-)
Tip
(S něčím podobným si hraji ve svých Ideálních verších.)
Zosha_in_Caribic_2
09. 05. 2003cekanka_ucekana
07. 04. 2003Morbid_Pimple
18. 03. 2003Morbid_Pimple
18. 03. 2003Drownedgod
15. 10. 2002aleš-novák
25. 09. 2002
a co když jehlu do žeil vložil jen pro ispiraci a přitom to jen trošku nevyšlo :)))
Smrt je jenom
vykoupení
Smrt je sobě
omluvení
Život je jen
vykoupání
Zase další
místo k stání
:o)
Proč mi to jenom nepřipadá jako blbůstka?
(Ne)příjemné, ale Líbí :o)
To se prostě narkomanům stává.. už to chtěj skončit, tak si toho píchnou víc, aby unikli z té pro ně fuckin reality a smrt je pro ně jenom vykoupení..
No, smutná blbůstka, ale já blbůstkám trošičku nadržuji :o) - takže téčko
Malá báseň,
na duši tíseň,
v srdci píseň,
po droze žízeň,
Ve smrti vzkříšen. :o))
vlož tam to "dožil", to nevadí, že už tam "do žil" jednou je, o to je to lepší na poslech :o)
Zní to jako blbina a je to blbina :o))))))
Ale má to něco do sebe...a to dost.
A jak vstává zmožen jehlou
hlavu stále trochu sehlou
kalhoty výš povytáhne,
nevěřícně popotáhne,
kdesi vzadu zašmátrá
v tom se pravdy dopátrá,
mít se lépe bude hračka,
hnedka jak mne přejde sra...:-)
se omlouvám, ale tyhle výrazy prostě používat nedokážu:-))
mario_di_fiore
20. 05. 2002
mno.. i když.. jednou do žil už tam je.. by se to zase opakoval. když tka na to koukam:-)))