Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sev parku
Autor
Dagmaram
20 názorů
Ahoj K3 a ještě trochu běháš? Já dnes svindlovala, měla jsem koloběžku :-)
Jako bývalý vytrvalec se cítím ve své kůži:). Úžasná atmosféra je i na dráze.
Evženie Brambůrková
23. 02. 2021Neběhat ani ve snu :-)
Jamardi, běhání je děsně in, a to za každého počasí. Říkám si, pro co si vlastně všichni běží, nebo, že by utíkali? :-)
Sice neběhám, ale vidím to - stužky vlají na stromech a někdy se válejí na zemi. A každou chvíli nějaký běžec :)
Alegno, já běhám, abych měla nějaký pohyb. Mám sedave zaměstnání. Ale neprehanim to. Hodně přátel běhá desítky kilometrů týdne, ale já v tom smysl nevidím. Díky za čtení:-)
blacksabbath
20. 02. 2021obdivuji všechny, kteří běhají......u mě všichni vítězí......hezky napsané.....*/*********************
Zvládnu to stěží
táta příšerně mlaská
mám však mít remcy?
Já ti dám, vole!
paní ho taškou třískla
čuměl na hrudník
minulou sobotu jsem jen tak pro zpestření běžela 4km závod v Olomouci. Nejsem žádný veleatlet, ale má to atmošku. Posílám dva hajkózní obrázky. Ten první, ten jsem tam viděla. Ten druhý bych viděla za předpokladu, že by nebyl covid. Na stupně vítězů se teď ti nejlepší nestaví.
:-))
:-))) dva běžci se během vypařili, že z nich jenom pásky zbyly
a další stupeň pro Óm, Ram Ram DagmaRam ,-) *Tip