Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlova
Autor
annnie
Slova Matylda, sobota ráno 26.9.2014
Jsou slova,
která jsem tak dávno neslyšela:
mušelín, například.
Versta.
Miluju tě.
Jsou slova
jemná jak mušelín,
na versty vzdálená v čase...
V nejhlubší hloubce
propasti srdce
bolí mě jejich ozvěna.
38 názorů
Díky, já bych ale asi nejlépe zapadl (močál nepočítaje) do party, o které natočil v roce 1976 Hynek Bočan film.
Parta hic ;-)
Moc pěkné. Hezky pracuješ se slovy. Umíš ta Slova nacházet a skládat dohromady, až je to dokonalé. Dávám tip. K. :)
Já Lucie píšu...
22. 02. 2021Annie, vážně nekecám! :) Přísahám na holý pupek :D i na kočičí svědomí! A dokládám občanku, kterou nemám sotva ani dva měsíce :) Věř nebo ne, ale je to DOOPRAVDY tak! Na slib posílám, placááák...
Rainy, děkuju. A přeju snad veselejší rozpoložení :) :) :) Krásnej den a.
Křivodržko, díky. Jsem velice ráda, když moje texty podněcujou přemejšlení. Ovšem popravdě: ty správný slopa, byť třeba šeptaný, je slyšet i přes kilometry mušelínu. Možná i přes beton protiatomovýho krytu... Díky a.
Dagmaram, vygůglená versta je bohužel prdlajs proti verstám v překladech ruských klasiků ze začátku století (tedy samozřejmě minulýho). TO jsou ty versty, po kterejch se mi stejská... Nebo spíš stejskalo, když jsem to před sedmi lety psala... Nicméně si velmi vážím tvý zvídavosti a dík! Pá a.
Lucie. Nekecej, že je ti fakt patnáct! Naval občanku, přísahej - a stejně ti to už dlouho věřit nebudu... Moc děkuju, placáááák a.
Kočkodane! Ty krepdešíne!!! Málem jsem se počůrala!!! Udělám cokoli, abys mě nepřestal komentovat :) Díky. Nechceš jet taky do Bretaně? Myslím, že bys do party dobře zapad... Pá a.
Do mého rozpoložení zapadla přesně.
V nejhlubší hloubce
propasti srdce
bolí mě jejich ozvěna.
Mně zase už strašně dlouho nikdo neřekl do očí krepdešín. ;-)
Lami, rozumím tomu dobře, že se to potkalo s tvým pocitem z loňského léta??? Pokud ano, tak doufám, že už to nebolí. Dík, pá a.
Přátelé, moc děkuju, nečekala jsem, že se vás to takhle dotkne. Mám radost. Psala to sice "jiná" annnie, dávno, ale mám ji pořád ráda. Dnes jsem hledala něco jinýho a náhodou našla tuhle a zachtělo se mi ji sem dát, tak jsem ráda, že to k něčemu bylo. Ještě jednou moc díky! Krásnej novej tejden lehoučkej jak mušelín! Pá a.
Morticia Adams
21. 02. 2021Mrkni na má Slova, annie. :) Našla jsem.
Někdy slova chybí...jo, je to jiný příběh, ale i on mi zapadl hluboko do srdce...
Moc hezká. Povedla se ti. Slovo versta jsem si musela vygůglit. Viděla jsem ho tu poprvé.
Morticia Adams
21. 02. 2021V nejhlubší hloubce
propasti srdce
bolí mě jejich ozvěna.....ach...*
A připomělo mi to má slova, jak to že je tu nemám...jdu to napravit!
Já Lucie píšu...
21. 02. 2021Verba sunt super omnia - slova jsou nade vše. Děkuji Annie...
TIP!
Annie...krásné. Ač na versty daleko, posílám mušelínový *Tip
Kéž se ozvěna v čase
zpečetí v realitě
jak mušelín v hlase
zašeptá
...Miluji Tě
Některá slova dokážou zahřát, jiná ranit. Tak ať je těch prvních víc. :-)
blacksabbath
21. 02. 2021posílám šifonová slova.....moc krásně jsi to napsala......*/****************
Už jsem odtipoval. Verstu jsem také dlouho neslyše- to druhé naštěstí neschází.