Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedětský výběr
Autor
Dagmaram
Barunka počítá
babičce pihy na rukou -
slunečný podzim
copatá Pipi
má kropenaté tváře -
jarní sluníčko
20 názorů
Evženie Brambůrková
24. 02. 2021Milé obrázky.
black super :-) Já měla holky celkem pozdě, jak se to dnes nosí, tak už je taky vidím takovým sečtělejším okem. Děsně si je užívám. Jsem taková mami babi. K pihovatému vnoučeti moc gratuluji :-)
blacksabbath
22. 02. 2021Já mám dceru Barunku....:-)))))))))))))))))))))) a vnouček Matýsek má pihovatý nosíček..:-))))))))))))))))))))))))))
Black, ty máš vnučku Barunku? Moc pěkné jméno. Lada má pih plný obličej, vypadá s nimi tak poťouchle, a taky že to je pěkný rošťák :-) Vždycky si dělám srandu, ať si jde umýt obličej ....
Alegno, je to tak. Babička má na rukou skvrnky stáří - krásné pihy života :-)
blacksabbath
22. 02. 2021Já mám Barunku...já mám pihy ráda...:-))))....*//**********
Irčo, já tam původně měla vnouče počítá, ale pak mi přišla vtipná Barunka, která referuje k Babičce. Takový dvojsmysl. Ale rozumím.
Ve druhé jsem právě váhala mezi malým a velkým p. Říkala jsem si, že už to vlastní jméno zobecnělo. A taky pro tu legraci kropenatá pipi - slepička. Ale nechám si poradit, velké p tam dám.
A děkuji za moc milý úvodní koment, potěšilo :-)
Dášo, máš / tedy podle mne/ cit pro tenhle formát... jako sada je to hezké!
V prvním by bylo kvůli zdrobnělinám upravit na Bára počítá... ve druhé bych dala Pipi s velkým písmenem. Nejlepší by však by bylo haiku odosobnit - místo konkrétních jmen dát např. - dívka /dítě/...
Vnučka složitá
na babču jde s bazukou
nestřílej prosím
Rok nosil slipy
děvčeti mizí záře
rande s rušičkou
Morticia Adams
21. 02. 2021:-)
ta první nectí pravidlo 5-7-5, ale to myslím není ke škodě. Ještě by šlo i takhle, ale asi by to dost ztratilo :
Bára počítá
babi pihy na rukou -
slunečný podzim
copatá pipi s pihama je moje mladší sluníčko. Teď jí to na slunci fakt vyskákalo :-))