Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČinčila -
Autor
Nami 99
"Dobrý den veterináři."
"Zdravím paní, jak se daří?"
"Stala se mi věc nemilá.
Asi tak od půlky září,
mi začla pelichat činčila.
Nemáte nějakou radu?"
"Choďte pěšky na zahradu.
Na nákupy, či na pole
přestaňte jezdit na kole."
30 názorů
milá dámo, co vás to napadlo,
šála ze zdechlé činčily,
jak jinak by to doladlo,
hlodavec časem opelichá,
jak krk dotýká se břicha,
:-)
:-)
Aby to pak nebyl ten krtek za rubl dvacet.
Ach, ta činčila:) Kdopak má číst bobra od revírníka. To je o strach:)
Děkuji přátelé milí,
že jste se na krátkou chvíli,
u činčily zastavili.
Děkuji moc všem za návštěvu , tipy i komentáře.
Nami :-))) ty jsi fakt mistr.
To jsem si vzpomněla na jeden takový vtip, mno hanbatej, omlouvám sen..... Kožešník se chlubí, že pozná typ a cenu kožešiny i poslepu. Tak si ho jeden kamarád pozve domů, zaváže mu oči a předkládá k omaku kožešiny. Kožešník osahá jednu a zvolá stříbrná liška cena 60 000,- kč Kamarád zamručí obdivem, předloží mu další. Kožešník zas jemně omne srstičku a řekne Hranostaj cena tak za 20 000,- kč Pak se kamarád potutelně usměje a potichu řekne své ženě Božce, aby mu předložila svůj klín. Tak se i stane a kožešník tedy opět znalecky osahává předložený materiál. Po chvíli vítězoslavně zvolá : Vlhký krtek za 3,50 !
Pardon ,-)
Z pelichání činčiliny,
vyklubal se problém jiný.
Línaj proto, že jsou líný,
či línání činčiliny
je úplně bez příčiny?
doktor zjistil, že příčinou jsou činčiliny činy: líná, protože je líná...
a to ještě nezmínila, že manželovi pelichá pískomil...
LGarra - děkuji moc.
Když je třeba mínus dvacet,
tak se hodí bobři.
Každý chlup je škoda ztrácet.
Na zimu jsou dobří.
Já Lucie píšu...
25. 02. 2021A je z toho opelichaná činčila :D U mě je teď zase ranní smích!
Omlouvám se Kingu Campu Gilletteovi (1855-1932) za to, že jsem vynechal jedno "t".
Omlouvám se Kingu Campu Gilletteovi (1855-1932) za to, že jsem vynechal jedno "t".
O pelichání činčily
se někdy i věk přičiní,
však tento jev autodepilační
přísně vzato není značný.
Tak jak říkáš Prosecký,
kolo není pro všecky.
Žiletka je dobrý tip,
čistě, hladce, prostě líp.
neboť kritik je málokdy oblíben, víckrát ti do toho krafat nebudu (možná už jsem ti to říkal). Všim jsem si tvé nápaditosti a lehkosti rýmování v různých kritikách (třeba u mých kokotin), jde ti to skvěle. Ale můj názor je (a fakt to myslím v dobrém), že u prezentovaného díla by sis měl dát víc záležet na formě. Tady v tý básničce ti lítaj přízvuky, slabiky, rýmy (vpodstatě gramatické) jak se ti zrovna hodí a to je škoda. Ono zrýmovat vtip za dodržení základních pravidel není zas až taková legrace, jak by se čtenáři mohlo zdát, co? :)) Tak držím palce v další tvorbě, vtipů není nikdy dost (bude zajímavý, až narazíme na stejnej) :)