Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrOTESTOVACÍ
Autor
Mates Straba
Tak nám včera v práci vytřeli nosy.
Jsem z toho negativní.
Navíc jsem nesympatické zdravotní sestřičce dal své telefonní číslo.
Kolegyně, která ve frontě na pánské záchodky, kde bylo zřízeno jakési centrum, povídala něco o způsobech lobotomie, zákrok odmítla s tím, že si počká, až budou používat jiné praktiky. Zůstala tedy pozitivní – snad z toho nebude chtít někdo vyvodit důsledky.
Doufám, že těmto větám nebudou naše děti rozumět.
Žijeme v době paradoxů.
15 názorů
Fajn hříčka, ale autor byl negativní ještě před testem. Pozitivita je životní styl.
Evženie Brambůrková
05. 03. 2021Kde by ses dnes jinde mohl seznámit s děvčetem než při virování. :-)))
Mně to vytírání nosu nějak zvlášť nevadí. Vlastně to považuji za příjemnější než dolování kapky krve po píchnutí do prstu.... nicméně raději jsem zůstal na domácím office.
Mates...třeba kdyby sundala masku....nebylo by to až tak hrozné....jinak brrrrr......já jsem snad ráda, že mám doma samotku.....*/*******
Já jsem byla dnes u zubaře a tam mně sestra též vytřela nos, ale jemně. Předem mě upozornila, že to bude šetrně, abych se nebála. :) Dříve to bylo jinak, šťourali se až málem k mozku, slyšela jsem o tom.
svět se zbláznil :D
ženy jednají invazivně a muži jsou slušňáci, to je děs :D
Mates Straba
04. 03. 2021Aru - síla, co? Je naučená jednat invazivně. (Díky za připomenutí, věděl, zapomněl, asi takto...)
Andělko, skoro mě tvůj souhlas mrzí.
Lucie, díky!
Tak to bylo super! Napsal si to naprosto výstižným způsobem :D TIP!
S dovolením vkládám do klubu viru zmar !!!
tak to musí být teda samice, každého obslouží a ještě si vezme číslo :D
(avízko mi ale nepřišlo - dole jsou jména k vybrání)
Mates Straba
04. 03. 2021To číslo jsme měli povinnost dát, byla nekompromisní.