Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedigitální úvaha
Autor
aleš-novák
po úspěchu
s aplikací e-rouška
přichází vláda
s projektem
e-vakcína...
24 názorů
říkal mě onehdy klient, že jeho žena na něj přišla s projektem e-vagína
blacksabbath
12. 03. 2021e-ch.....jedu si vyzvednou e-mbéčkem e-recept...je to na hlavu
Já myslím, že by se konečně mělo pohnout s projektem e-government. Nahradili bychom všechny ministry včetně premiéra a jsem si jist, že by to fungovalo podstatě lépe ;)
E,E už jsme uměli jako malí a tak je milé, že se to naučí i vládní činitelé.
Savage Flame
11. 03. 2021Ty tecky jsou tam, pac me, mentala bez e, nenapadlo jak nazvat to eeeee... odsouzeni :D
Savage Flame
11. 03. 2021Se budou cinitele jeste divit az je Apple zazaluje, ze pouzivaji jejich proprietarni ideju nekdy az vylozene pitomych nazvu, ktere zacinaji stejne... I kdyz v pripade Apple to asi vlastne bude "aj-zaloba" a pokud o ni budou rozhodovat distancni e-soudci v nasem state, muze se klidne stat, ze nas s vervou nam vlastni... Ono co taky cekat, od nekoho, kdo si mysli, ze kdyz je na poradu dne distancni vyuka, je stejne nutne zacit uzivat i distancni rozum politicke reprezentace idealne v jiz pripravovane a tak potrebne genialni nove aplikaci "e-mental" :D S.F.
Tato vakcinace se bude konat jen v určených ulicích, takže vzniknou psychiku lidí pozitivně ovlivňující e-strády.
(E-vakcína byla mimochodem nejprve s pomocí německých odborníků testována na hraboších v klášteře Emauzy.)
Když Eva snědla to jabko, byla to taky E-vina.
No to jsem přesně čekala, že se toho takhle NĚKDO chytne :) Nicméně mám-li si vybrat, jsem též pro b) :)
aleš-novák
11. 03. 2021Eva- kuace?
Jen počkejte, až dojde na e-vakuaci!!! Už nás všechny vidím v těch plastových obalech: pěkně úsporně jeden vedle druhýho, vysátí a uložení v pohodlným vládním e-prostoru... Hůůůůůůů... Horrrrorrrr! E-rrrror!!!
tak mě napadá, že takových e- by mohlo být hned několik - třeba čekají v závěsu, například mě napadá reforma armády:
e-legie
nebo z jiného soudku:
e-mentál
senioři jsou většinou chytřejší než jejich telefony...
Já Lucie píšu...
11. 03. 2021Tak to chci vidět, jak se bude aplikovat na seniory :)