Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJedno ráno
19. 05. 2002
5
0
1986
Autor
Annika
Rytmy diskotéky
doznievajú prázdnotou vo mne,
oči pália
od nevyspania,
cigaretový dym
v mojich vlasoch,
telo na rozbitie
a duša, ktorú
už nikdy nezlepím...
doznievajú prázdnotou vo mne,
oči pália
od nevyspania,
cigaretový dym
v mojich vlasoch,
telo na rozbitie
a duša, ktorú
už nikdy nezlepím...
Já nevim...někdy by člověk asi měl zahodit všechno tohle, aby poznal, jestli je to vůbec lepší...je to kolotoč...
Je to jak vystřižený z večerů, které byly a které budou...
-pochmurné-
neboj, prídu aj ďalšie také príbehy, aj lepšie aj podobné a furt je to lepšie, ako sa iba nudiť...
Pepo, neviem ci pojdem... Je v Nitre nejaka dobra diskoteka? ;-))
Naso, ja sa sama so sebou nikdy nenudim :-)
na diskoteky nechod, tie rana potom fakt nie su dobre...a dusu zlepis!!! raz sa isto podari!!!
Pepo, tu otazku si teraz kladiem aj ja, raz za tri roky som to zase chcela vyskusat ;-) ...
dakujem iriska, dufam, ze sa mi to podari este v tomto zivote...:-)
Nevim, takto samotné o sobě se mi to moc nelíbí, ale napadají mě věci, kde by se toho dalo použít.
Představ si příkop u cesty, ležící člověk v předstoletém odění, spí. A pára jde z jeho úst a za ním se valí do popředí, že i cesta je v mlze poloskryta a dvě černé postavy s černými pojizerskými hučkami na hlavách se blíží z dál'.
A teď ten text, když par přitom ubývá a zas se zhoušťují, v pozadí slyšet je.
Tak tak by to bylo úžasný.
Hm, vidim, ze sa mas podobne ako ja:))) Och joj, kde je to ten klub odlozenych zien?:)))
Jak dobre, ze nechodim na disko....
Ale mozno by som mala raz ist....:)))
Dobry nazov, Klub odlozenych zien :-)) Asi by to prave pasovalo....
Ja som bola naposledy na diske pred 3 rokmi, vcera to bola ziva hudba, ale boli super :-)
Ze vahas, o tyzden tam musis byt nastupena a trsat :-)))