Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAsi nám hoří pod nohama
Autor
Báseň_roku
8 názorů
Já si ji četla vícekrát, abych pochopila, ale ten konec se mne osobně dotkl, takže zůstalo jen u čtení. Hodně záleží na tom, v jakém rozpoložení čtu básně. K něktetým se člověk stejně vrátí .
Já si ji četla vícekrát, abych pochopila, ale ten konec se mne osobně dotkl, takže zůstalo jen u čtení. Hodně záleží na tom, v jakém rozpoložení čtu básně. K něktetým se člověk stejně vrátí .
Morticia Adams
03. 04. 2021Našla bych zajímavá místa, ale vulgarismy zde opravdu zbytečné. Někd ymi nevadí, ale zde být nemusely.
Báseň_roku
03. 04. 2021Posoutěžní podoteky Redakce poezie:
Asi nám hoří pod nohamaV tomto textu se ztrácím, vypadá to, že autor nebo autorka si na něm dali záležet, ale přesto na mě působí jako nesouvislé výkřiky ve tmě,, prostě se v textu ztrácím, nevím, co chce říct. Zajímavé slovní obraty, mezi kterými ale na mě působí trochu rušivě dva vulgarismy se stejným slovním základem. Moc se mi líbí závěrečné:
„má milá neboj sepotkám se tam“Radovan Jiří Voříšek
30. 03. 2021jistě se dají vybrat silné a originální verše, avšak jejich spojnice mi uniká
dievča z lesa
28. 03. 2021HLAS
pro mě je hrozně těžký dešifrovat, co mám skrz báseň vidět - snažím se rozostřovat, pak zas hodně zaostřit ... slova jsou cákance barev, vnímám jen určitou spojitost, autor měl myšlenku, jasnou a bolavou, ale chybí tu štětec a ruka a trochu i autor:) Tahle báseň je pro mě barevné zvolání Něco tu je! Podívejte na ty barvy ... něco tam přeci musí být ... :)
Vždycky je tam něco. Ale já ho nevidím ... možná to bude těma čočkama :)) mýma.
Pro mě nejsilnější a nejcelistvější obraz téhle básně -