Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekvákání...
Autor
atkij
kvákání žab -
po třech minutách už
mu típám budík
nese nákup -
z jeho kapsy začalo
I want to break free...
20 názorů
Tony, je to tak. Dvojka je lepší i v mých očích. Pokud se tedy mám právo sebehodnotit:)) Kvákání žab - no, ne každý má podobné vyzvánění. A pokud jej nevzbudí měl by přemýšlet o něčem údernějším:)
Dane, děkuji:)
pan učitel má sice pravdu jako vždy, nicméně mne osobně "začalo" ruší dalekoméně než celé první senrjú. A i tam dokážu rozklíčovat co a proč. Ono je to takhle: Autorka si dost zakládá na originalitě a někdy je to až krkolomné. Myslím si navíc, že dokonce ani v senrjú nešlo primárně o vtip, ale nejsem dogmatik a tak přiznávám, že tu originalitu nakonec oceňuji. Pokud tedy překonám tyto fáze čtení, musím uznat, že jde o formálně čistý text a dvojku u-popředit.
Takto razantně jsem to nemyslela, každému, co je mu blízké. Ale děkuji za zajímavý vstup.
Žijeme v době, kdy každý hlupáček má trýznivou potřebu neustále svému okolí o sobě něco sdělovat. I mobily se musejí ozývat "originálně" např. proto, aby okolostojíci ve frotě byli šokovaní. Každý potetovaný blb touží být potetován "originálně", aby chodci na letní ulici pochopili, s kým mají tu čest. ...Nejhorší ale je, že se hodba za "originalitou" stupňuje i v (tzv) umění a mnozí kritikové onu křečovitou "originalitu" považují za jakousi základní a zásadní hodnotu třeba taky v poezii.
Občas i hlas přírody začíná být otravný. Zesiluje a zesiluje v umělém módu:))
Díky.
Musel jsem se zasmát. Taky jsem měl na mobilu kvákání žáby, než jsem jej hodil do popelnice.
S típkem posílám i svou variaci:
Noc u rybníka -
Kvákání zní jen z kapsy
Rybářův mobil!
aleš-novák
28. 03. 2021jo.
Klevetění bab
Pán Boh, už túto vec zruš!
řval vždy pan Chudík
Na záchod kalup
tam se dlouho hačalo
musel i blejt prý
(dvě hodiny prý)
Oboje je o touze po svobodě a má pro mne hodnotu jako celek, každé zvlášť ztrácí.
nese nákup -
z jeho kapsy začalo
I want to break free...
Třeba se cítí svobodně, to propojení je možná jen Tvá projekce.
U prvního textu mi přijde, že především upozorňuje na kuriozitu a postrádá obecnější platnost (samozřejmě jsem si vědom té situační komické linky). Druhý text mě zaujal více, I want to break free se k předchozímu textu přímo vztahuje a prohlubuje jej. Moc se mi ale nelíbí sloveso "začalo", mám za to, že by bylo možné ty tři slabiky využít lépe.
kvákání žab
queen, queen, queen
dospávám...................<*-*> ......................*/*******
Já Lucie píšu...
28. 03. 2021Krása :)