Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte secimrmanovská úvaha
Autor
aleš-novák
- co to píšete, Friedrichu Engelsi?
- ale, Podíl práce na polidštění opilce...
25 názorů
Evženie Brambůrková
31. 03. 2021To bude zřejmě na pokračování.
Norbert von Amehr sa Vracia
30. 03. 2021Ty také čítaš? Ja čítam Žižeka.
aleš-novák
29. 03. 2021Prosecký: vynikající napad! Možná by se s tímto projektem dala založit i nová katedra na nějaké věhlasné universitě...:o)
To znamená, že s poklesem podílu práce na životě lidstva budeme se k opici vracet? Člověk se zase poopičí?
Jen pro představu: Dovoelnáse stále prodlužuje, stále větší část lidstav nepracuje, alespoň v Evropě, a bere dávky ... Napíšu asi práci
Anteil des arbeitslosen Einkommens an der Wiederaffenwerdung des Menschen
Diano, on se jiný Vysralionovič chytne určitě něčeho na pohled jiného. Hned, jak to počítače dovolí. A i ty to budeč zpočátku chválit. Tak už to chodí. Mraky už běží.
Já bych ty dva radši nepřipomínala (aby se toho zas nějaký Vysralionovič nechytil)..
Aleši, tady na Písmáku po převratu hvězdiček můžeš nabízet jen knihy o budhismu :D
aleš-novák
29. 03. 2021nebo pro labužníky v originále...
aleš-novák
29. 03. 2021Aru, ta kniha se opravdu dá koupit...
On dobře věděl, že Evropou obchází strašidlo alkoholismu.
To chápu. Obzvlášť když tvé didaktické verše (aspoň doufám) půjdou do čítanek :)
Myslim, že by mnoho teenagerů mohly odradit od alkoholu. Čin-čin na úspěšný pracovní den a.
Jeho přítel Karel Marx dobře věděl, že mít zdravá játra je ten největší kapitál.
aleš-novák
29. 03. 2021annnie: dnes už se to děti asi (naštěstí) ve škole neučí, tak jsem raději autora popsal celým jménem. A starší generace zas třeba neví, že nebyl Bedřich...:o)
Moc pěkný. Možná by stačilo "Friedrichu" , popřípadě Bedřichu... Pobavena. Tip a.