Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘád věcí je pěknej neřád...
Autor
Oldjerry
Zaťukání na rameno…
Nikdo.
Pak mi to došlo:
Ruka s artritickým ramenem
která s lehkostí bezstarostnosti kdys zvedla
metrákovou činku
pytel cementu jako aktovku
a pluh na valník…
Artróza, hm… kdyby jen to.
Jedno oko slepé - druhé sto dioptrií
Páteř bez plotének
Srdce myopatii
Paměť…
Co? – jó – paměť… hehe
Tělo dosluhuje…
….a přesto se - a tak rád!! směju…
18 názorů
Děkan, Teji...
Chodím sem už málo kdy...
Díky vám, kteří jste napsali i těm, kteří jen přečetli.
Phil: ano - vzpomínka již drobet střípkovitá je na léto 1940, kdy se tři rodiny sourozenců mé maminky vracely z chaty v lese u Zbečna na Berounce: strýc Karel se mnou v kočárku - sesličce - najížděl na zábradlí mostu přes Berounku a já ječel hrůzou. Nechápu jen to a až dnes, jestli už tehdy jsem věděl co by kdyby....
Tak dlouhodobá určitě slouží pořád, s krátkodobou mají problém i teenagři... :)
Safiáne - tak to zcela jistě nejsi mlaďas - to bylo v letech 1953 - 1959, jak mi to šlo? Dělal jsem směnového mistra a často jsem šel házet po noční...
Kočkodane - to nevím, ale vím o jednom tesaři...
Zvedavko, Křivodržko, Čudlo, Goro, Kočkodane, Revírníku přátelé.... díky, protože tady porušuji kvůli obsahu formu. Nikdo ani slovo - to jsem rád...
Tak se myslím jmenoval nějaký film pro pamětníky - Život je krásný - a to platí:-)