Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seintelektuální náboj
20. 05. 2002
4
0
2213
Autor
Josefk
Každý den se moje manželka R a já J z oken našich pracovišť díváme na park, kde se mezi jehličnany a listnáči rozprostírá nízko střižený trávník, už více než 14 dní celý bílý. Podél něj také každodenně projíždíme do i ze zaměstnání.
Ve čtvrtek odpoledne proběhl při cestě kolem následující dialog:
R : koukni se na ten krásný bílý koberec ?
letos v zimě umřela spousta broučků...
2 minuty ticho
J : jo, aha !
:-)) pěkný; TIP za ten nápad a zase v podstatě dvsmyslnost v těch 2 minutách :-))
JosefK: vždyť říkám - to, co z těch dvou větiček vyrostlo (ono "zamyšlení") velice předčí snad i původní záměr textu...
Radost: jak si tak matně vzpomínám, původní záměr byl - krátce a úderně, s úsměvem, se přiznat k tomu, že mám delší vedení a plytčí myšlení než moje lepší polovina :-).... tímto jí veřejně děkuju, že to se mnou tak dlouho vydržela...nebo že by to bylo naopak ? ... ach, ta mineralizace žilního zásobení....:-)
Monty_Python
20. 05. 2002
sedmikrásky tipuju... ale trvalo mi chvilku, než jsem to rozlousk, vyžaduje to fakt trochu inteligence... v pondělí... sem s tou historkou, monty... doufám, že to bude něco stejně potěšujícího jako příběh kámoše, co se vracel z festivalu v zablácenejch kaťatech a vzal ho stopem podnikatelíček ve vyfešákovaný mazde s (v tu chvíli ještě:) bílejma potahama.
Monty_Python
20. 05. 2002Monty_Python
20. 05. 2002
Součástí tvé diagnózy jsou mrtví broučci? To teda potěš...
20.05.2002 | Mrtvý brouček |
Rozpraskla mi hlavu láska, vyrostla z ní sedmikráska... |
20.05.2002 | Sedmikráska |
Vyrostla jsem z hlavy broučka, zkrásněla mnou broučků loučka.
Monty_Python20. 05. 2002Monty_Python20. 05. 2002
M-P: jo, znamená to to, co máš na mysli, znám to moc dobře....
vím, že válka je zbytečná ! :-)
|