Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV čekárně u doktora
Autor
PavelK
oči pololeklých ryb
sem a tam prsty bruslí
po vychytralých kluzištích
mobilních telefonů
cikánka
ve vytahaným tričku
po vlasech hladí
invalidní dcerku
kolečka vozíku vržou
melodii lásky
18 názorů
Evženie Brambůrková
08. 04. 2021Dobře vykreslené.
blacksabbath
08. 04. 2021Je vidět, že vnímáš svět kolem sebe.....*/*****************
Celý text je napsaný, tak že nehodnotí, jen popisuje, podobně jako u hajku,(nebyl to záměr). Největší největší problém, když jsem to psal jsem měl s tím vrzáním, v reálu tam bylo ticho, jen to vrzání, které mi skutečně mi připadalo jako rytmická melodie. Melodií lásky jsem asi sklouznul ke kliše, ale zas to působí jako pointa.
Díky za moc pěkný komentář Fusky
Tvé netéma mě hodně oslovilo. Asi proto, že já se neodvažuji jej popisovat.
Žádné téma. Jen jsem seděl v čekárně u doktora, najednou se svět zpřítomnil, jen jsem popsal, co jsem v tu chvíli vnímal, nic víc. Text pak samozřejmě ještě nějaký čas lehce upravuji, většinou něco odseknu.
Díky za kritiku Jitko.
Těžké téma. Za něj tip.
Aby nakonec nevyznělo povrchně... Závěr chápu, ale na mě je až dost polopatický a zobecňující zároveň. Všichni pečující mají můj neskutečný obdiv, stejně jako malí/velcí, v nějakém ohledu znevýhodnění, bojovníci.
Do spokojeného mrukotu ostatních nezavrze moje negativní kritika, vzdyt mne se to líbilo také. Sepsutí tedy cekat nemuzes. ;-)
Radovan Jiří Voříšek
07. 04. 2021to bruslení po kluzišti mobilu je výborný a konec konců celek je slušná imprese