Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selonž s pony
Autor
Dagmaram
v poklusu
nadskakuje hříva -
pes se přidal
ještě jeden haikus pokus
v poklusu
nadskakuje hříva -
pes taky obíhá
a ještě jedno bez psa
v poklusu
nadskakuje hříva -
kruh v trávě
21 názorů
jojo, přesně tak to bylo a ještě do toho paní zběsile švihala bičíkem, aby Maxe odehnala :-)
Radmila Marie
16. 04. 2021Ihaha a haf, :-)
Irčo díky. Téma je super, nabídla mi ho vycházka sama. Měla jsem z toho oči navrch hlavy. Zpracovat ten obrázek bylo obtížnější a určitě by se s tím dalo ještě pracovat. Tvůj návrh "pes se přidává" je bezva. Ještě jsem přidala jedno haiku v komentu pro atkij.
Atkij, díky za koment. Doufám, že rozumím :-)
malým hláskem dodávám, že běh poníka se psem při lonži mi přijde jako zajímavý kontext.
přidávám ještě jeden pokus, který se mi osobně moc líbí, protože ten obrázek úplně vidím
lonž s ponym
slehlý kruh v trávě -
v poklusu nadskakuje
zlatavá hříva
Kolo za kolem
kmitání osmi nohou
Maxík už funí
(řechty a štěky
radost z pohybu
a už i Dáša...)
Haiku by mělo obsahovat dvě ideje, které jsou spolu nějak zajímavě provázané, nebo jsou v zajímavém kontextu.
Zde sice vidím dva obrazy - poník běhající do kruhu, vlající hříva, pes. Ale jako dva kruhy, soustředné, bez většího myšlenkového prolnutí.
Já Lucie píšu...
09. 04. 2021Roztomilé! Líbí se ta hravost s haiku..., haiku třikrát jinak :) Také je super veselost pointy!
Evženie Brambůrková
09. 04. 2021Našel si kámoše. To je pěkné. :-)
Dášo, pěkné téma... u prvního a druhého nabízím místo posledního verše kupř. pes se přidává...
variant by bylo hodně - dobré!
blacksabbath
09. 04. 2021Irvinovi při běhu ...na vodítku....nadskakujou uši....to by se při troše dobré vůle také dalo počítat.....:-))))....*/***
dievča z lesa
09. 04. 2021psíkovia a koníky sú často kamaráti
tak si jdu vycházkou s Maxikem a najednou mi odběhne.
Utíkám za ním a za velkou fůrou bioodpadu se vyloupne malý plácek, na kterém paní trénuje poníka, a ten kolem ní obíhá dokola na dlouhém laně - tzv. lonž a v kole s ním obíhá i Max :-)
Maxi, ke mně ty koni !