Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZáhon ve střídavém verši
Autor
PavelK
Včera bylo fajn počasí, tak jsem zasadil sazečku a zasel petržel, mrkev a ředkvičku na záhonu ve střídavém verši. Na prvním řádku verš jedna cibule, jedna ředkvička. Pak verš celý řádek petržele. Opět na střídačku cibule s ředkvičkou, pak celý řádek mrkev, opět verš cibule s ředkvičkou, verš petržel, cibule s ředkvičkou, mrkev, cibule s ředkvičkou, pozor přijde pointa!
Celý řádek ředkvičky.
Ředkvičky mezi cibulí vytrhám brzo a uvolním cibulím místo. Cibule chrání rostliny proti háďátku a omezuje červivost.
A taky to vypadá hezky!
13 názorů
Evženie Brambůrková
14. 04. 2021To je velmi inspirativní.
„Nápaditý jako vžy.“
Neříkám, že to jsou lži,
domýšlet si déčko snažím,
tvůj koment však i tak blaží.
(beznaťový smajlík)
Radmila Marie
13. 04. 2021Ju, kočičí dobrota je k ,,nezaplacení,,... takové válení v mrkvové nati...
Jo, dám si stím práci, pak to rozmetaj kritici. V tomto případě kočky.
Díky Radmilo Marie
Já Lucie píšu...
13. 04. 2021O tom nepochybuji :) Tvá tvorba je toho příkladem...
Vzhledem k obsahu bych to viděl spíš na volný verš.
Díky moc Blacksabbath
Radmila Marie
13. 04. 2021Jó, kdo umí, umí... a vidle se šňorkem ředkvídů jsou top...
I když vidím jako krtek, tak do tvého nápaditého dílka mě rejt ani nenapadne... (nečervivý smajlík)
týjó....prosím....udělej taky něco s mým koprem, fazolkama, špenátem, bazalkou, petrželí a jahodníkem a šnytlíkem...:-))))..........*/******
Já Lucie píšu...
12. 04. 2021To je jiná báseň... :)