Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sejupííí
Autor
Dagmaram
sandálky v trávě -
nad trampolínou
výkřiky do vlasů
24 názorů
díky Theo, to mě moc těší, že se ti to tak líbí. To je nejlepší odměna :-)
ahoj Irčo, to já taky. Ale nebyla jsem si jistá, jestli čtenář jede na stejné vlně a zabere to. A říkala jsem si, třeba se žabky říká jenom u nás na Moravě :-)
an, doufám, žes ten bus chytla. Těch žabek je tam vážně třikrát tolik :-)
blacksabbath
15. 04. 2021jé.....hop....žabky:-))))))))))......*/****************
Já Lucie píšu...
15. 04. 2021JUPÍÍÍ! Strašně milé :)
Thea v tramvaji
15. 04. 2021Moc krásné! Skvěle vyjadřeno! Vtipné a mnohoznačně jasné :)
Evženie Brambůrková
15. 04. 2021Nejsem sice žádná malá žabka,
trampolíně neodolá ani babka. :-)))
Ta dvojsmyslná je vlastně trojsmyslná (žabky boty, žabky žabky i žabky holčičky) a líbí se mi taky hodně. Ale zase by byla škoda těch sandálků, o nichž klasik praví, že levý není pravý... Tož asi si udělám alternick, abych ti k tomu mohla dát ještě jeden tip :) :) :)
Tak: ty ke strojům, já honit bus, tož čus... a.
Ahoj An, moc díky :-)))
Já jsem teď v práci ale na chvilku jsem "vypadla" na písmáka, ale hned běžím zpátky za komp. Bo, jak by mi na to přišli , sekec mazec :-)))
holky na trampolíně řádí od února. Salta, kotrmelce. Skvěle jim to posiluje kondičku a fakt je to baví. Vždycky si udělají něco do školy a pak běží chvíli hopsat. Teď v lockdownu je to k nezaplacení.
Další varianty
zuté sandálky -
nad trampolínou
výkřiky do vlasů
a dost se mi líbí kapku dvojsmyslná
žabky v trávě -
nad trampolínou
výkřiky do vlasů
tak ahooooj
Jupííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí! PŘEVELICE vyvedené!!! Tip a.