Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePOŘÁD SE NEVZDÁVÁ . . .
Autor
blacksabbath
Jaro svázala v koutě
zbytky z peřin vytřásá
na hloh, na dřín
na chudobky skromné.
K tanci vyzvala havrana
čepici přes uši
ona asi netuší
že už byl
zimní výprodej . . .
59 názorů
blacksabbath
29. 04. 2021Ještě jednou....hezký den a děkujííííí...:-)))))
blacksabbath
23. 04. 2021kalip....děkuji za tvou stopu zde......přeji hezký podvečer
blacksabbath
22. 04. 2021Evženie.....mám to přesně jako ty...jaro bez mrazů......semínka mám připravená...chjjj.......:-)))).....děkuji a hezký den
Evženie Brambůrková
21. 04. 2021Nutně už potřebuji jaro bez mrazu. Pěkné to máš, Zimní výprodej se mi líbí.
blacksabbath
21. 04. 2021Přemku...včera už to vypadalo, že i čepice bude odnesena na zimní výprodej....uvidíme co nám duben ještě přinese....děkuji a užij si pohodový den ... pokud možno se sluncem...:-))))
L.S.....díky, že jsi se mnou zašel na podzimní výprodej :-)))))
blacksabbath
19. 04. 2021P.P........díky, že jsi se stavil na zímním výprodeji...:-))))
blacksabbath
19. 04. 2021K3.....v zateplení už chodíme dost dlouho.....ale až přijde oteplení.....to budeš čubrnět.......třeba někde na lavičce v parku....:-)))))))))))))..díky....
blacksabbath
19. 04. 2021zkrátka hodinovej manžel...:_)))))....díky......zvládnu sama...:-))))))
Radmila Marie
19. 04. 2021přijedu ráda, abys okem toulala se bílinou, ale ještě raději pošlu Ti mistra cechu malířského (vše si po sobě uklidí, najdeš jen pár ,,neviditelných,, kapek) dobráka, pečlivku a prima chlapíka Jendu, přijde, udělá, odejde...
blacksabbath
19. 04. 2021šmouho fleka...hihihihi......můžeš přejet k nám? ráda své oko též....po bílé toulat nechám........:-))))
Radmila Marie
19. 04. 2021Kafíčkem jsem dílo nepokřtila, ale krabičním rohem, když Míla nesa ji plnou drobotin, šmouho fleka vyrobil... a tak znovu štětka zatančila v údech umdlených, aby dnes... jen běl kol kolem kam oko zatoulá se... :-)
blacksabbath
19. 04. 2021ann....:-)))))....díky
blacksabbath
18. 04. 2021Díky Dagmaram.....hezký podvečer...:-))))
blacksabbath
18. 04. 2021děkuji za zastavení se.....hezké nedělní odpoledne
blacksabbath
18. 04. 2021Jujda ty bílíš...:-)))))....ať se dílo vydaří....a nepolej hned kafíčkem...:-))))...trošku zlobím...:-)))))
Radmila Marie
18. 04. 2021Pravdu díš, byt schne po štetce jako divý... již se těším na nedělní kafíčko v bílém bytě...
blacksabbath
18. 04. 2021Radmilo....dnes to trošku vypadá....že by mohla rolovat ke startu...uvidíme.....děkuji a užij si krásné nedělní chvíle
Radmila Marie
18. 04. 2021Díky Blacksabbatho... Křivodržka to řekl i za mě...
blacksabbath
18. 04. 2021Hamare.....tak to jsi mě potěšil...:-))))....hezkou neděli!
blacksabbath
18. 04. 2021Al....přeji hezkou neděli a děkuji....:-))))))))))
blacksabbath
18. 04. 2021Nani....dyť já tě také jenom šťouchala....:-))))))))))))))
děkuji všem, kteří se zúčastnili zimního výprodeje :-))))))))))))))))
blacksabbath
18. 04. 2021dievča...už aby to bylo...mrznou mi při ranním venčení nohy i ruce...o učích...gumičkách za nima..... raději ani nemluvím...ale máš recht...vydržíme....pohodovou neděli!
blacksabbath
18. 04. 2021Nani....kosi.....:-)))).....nebo...Kokosy na sněhu...film:-)))))))....přeji krásnou neděli na Plodný kopec....:-)))))))
blacksabbath
18. 04. 2021Renato...také čepice a zimní výprodej?..:-))))))))))).......to mě těší....krásnou neděli
blacksabbath
18. 04. 2021Afrodito....dneska děkuji obzvláště pěkně...:-))))).....užij si príma neděli
blacksabbath
18. 04. 2021Yoshiro...:-))))))....děkuji pěkně...:-))))))...hezkou neděli!
dievča z lesa
17. 04. 2021keď vydržali kokosi na snehu, aj my vydržíme a ako obyčajne s prvým závanom teplého vetríka zabudneme na zimu
Kvalitní černá káva, za mě bod!
Kdybych byl na ženské, zamiloval bych se!
Milane ...Kokosy na sněhu?????.:-))))))))))))))
blacksabbath
17. 04. 2021Lucííí....dyš u nás zase padal....:-(
blacksabbath
17. 04. 2021
Nikolasi, děkuji
Křívo...zima šupem na Síííbiř...
děkuji všem a přeji krásný sobotní večer......někde u kamen...:-)))))
Já Lucie píšu...
17. 04. 2021Blacki, Ty máš vážně fanazii dostatek :) První sloka povedeně poetická a druhá už taková úsměvná do reálné doby. Super kombinace!
blacksabbath
17. 04. 2021Milane......ale kam???
Jamardi......:)))))...to mě těší..:-)))
Děkuji a užijte si víkend!
...Black, anoooo :-) ...taky bych byla, kdybych takového uměla namalovat :-)))
Di....děkuji.....na toho havrana jsen hrdá...:-))))
Luboši....tvůj koment je též.....žůžovní...chechtající se smajlík
gabiko, Trivie.....děkuji za vaši stopu zde...:-))))
Má povahu bojovnice,
vytrvalé mršky,
však od dubna chcem toho více,
mokrosněhu spršky,
jež nám studí držky,
ať vystřídá teplíčko,
pak ryk vydá tělíčko
radostný a žůžovní,
i duše se uvolní.
Zima jedna nedovtipná, už by to z těch reklam měla vědět.
Ale to bys pak nenapsala tuto kouzelnou básničku a nenamalovala toho úžasného havrana v čepici :-)))
Irčo....já děkuji....jsem ráda, že se ti líbí......havran v čepici.......:-))))....
Ivi, obdivuju tvoji fantazii, vážně... rozdáváš dobrou náladu texty i obrázky... díky.
a že mu sluší vid?..:-)))))....děkuji, Aru..