Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNema vise sunca, nema vise meseca
Autor
Kaj
Kdo je ten bruslař
který škrábe nebe
čárami letadel?
Jak domorodci na poušti
vidíme kapičku
kterou jeho váha
taví z ledu oblohy
Na krasobruslařku to nevypadá
rýhami nejsou tvořeny
kruhy ani elipsy
Pokud hrají hokej
asi jich bude víc
pokud je pukem
zatmělé Slunce
moc si nezahrají
Možná je to křeček
Se šlajfkami na pacičkách
který bruslením po nebesích
roztáčí svět
Co si počneme
až uteče ze svého terária?
Přivolá Rolbaře
s plameny posledního soudu?
18 názorů
Kaji, díky! Mám radost, že výlet se vydařil a Středohoří Tě potěšilo. Také se divím, že je tato nádherná krajina u nás nedoceněná, je doslova popelkou mezi ostatními krajinami.
Díky, krásný den, severní Středohoří mě moc potěšilo stejně jako jízda jeho středem. Vždy žasnu, jak je to tam nedoceněné.
Možná je to křeček
Se šlajfkami na pacičkách
který bruslením po nebesích
roztáčí svět
Pěkné, název mně zněl "jugoslávsky" :-)))
neměli by o sobě vědět, drak je vysoko, zatímco skřítek se ti vrtá v ponožkách :D
Nojo. Jenže já jsem z Kusturici naposled byla tak udejchaná, že nevím, jestli už bych ho zase zvládla :) :) :) No ovšem ta jejich dechovka výborná. Trochu jsem tu srbochorvatštinu tušila, ale zdálo se mi, jestli to není spíš dětština. Tak jako tak moc pěkný. Odtajnění tomu v žádným případě neubralo. Pá a.
Vědí o sobě? Ovlivňují se? Pokud ano, dalo by se vypátrat něco z teologie skřítků? Krásný den.
Nee...šmankote, tak snad jsem tu básničku tím svým tlacháním neodkouzlila :-( To by mě moc mrzelo. Hudry hudry, mumly mumly. Blbec řekne, všechno, co kde slyší, chytrý si vybírá. Ech. Snad Aru to za mě napravil a kouzlo skřítkově nablýskal.
to je úžasný, jako skřítkolog odchovaný od mývalího domečku bych sice mohl tvrdit, že to způsobili skřítci, ale v tomto případě tomu tak není, neb skřítek je kutil domácí a věci nebeské ho nezajímají.
v tomto případě jev způsobují dráčci, jejichž existenci jsou vědci na stopě, nacházeje četné bordel zbytky
:D
jinak to máš hezký ;)
Milá annnie, díky moc. Doufám, že vysvětlení názvu ho nepřipraví o jeho kouzlo, ale ona už to stejně udělala Diona. Název je z písně Gorana Bregoviče pro film Underground od Emira Kusturici, který studoval v Praze. Film stojí za to, doporučuji. Myslím, že Tobě by se líbil, protože se zabívá věcmi, které souvisí s morálkou, spravedlností. Nevím, jak to mám lépe napsat. Goran Bregovič hraje temperamentní balkánskou dechovku. Název písně znamená: Už nemá Slunce, už nemá Měsíc.
Kaji, to Gůgl :-) Tak jsem ráda, že vím, kde ses inspiroval.
Co se týká skřítků, na ty je odborník Aru s Black, tak třeba se tu zastaví a poučí nás :-) Přeju Ti pří-jemný den :-)
Milá Diono, díky. S názvem je to trefa do černého.
S nebeskými skřítky se mi to líbí včetně představy, kolik by jich muselo být.
Půvabně poetické, Kaji. Aru by řekl, že to dělají nebeští skřítci :-)
Annnie mě s tím názvem inspirovala ,-) tak jsem hledala a našla píseň od jugoslávského skladatele Gorana Bregovice.. A nebo jde jen o shodu. Každopádně škrábu na Tip
Kaji!!! !!! !!! To se mi hrozně moc líbí!!! !!! A strašně se mi líbí ten název!!! Moc prosím, můžeš mi odtajnit, jaks ho vyrobil??? PeS: Já myslím, že to dělá ten křeček :)
Měj den, co se sklouzne ladně jak na bruslích a.