Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚvaha o zlepšení situace
Autor
snake_01
členění podle barvy pleti
definitivně odzvonilo:
Vietnamci prodávají JEDNORASOVÉ roušky
25 názorů
Sousta vtipných komentářů. Ponechal jsi původní text, kdo chce může vidět něco jako dílnu. To se mi líbí.
Konečně tohle těžké období přineslo něco pozitivního :-) (teda kromě výsledků testů)
jednorasová rouška neni žadny zasrak...
Já Lucie píšu...
22. 04. 2021Super postřeh! I já jsem se pobavila :D
do frasa........a tenhle znáš???...- "Kolik stojí tyhle kalhoty?", ptá se chlápek u vietnamců.- "Čty sto, pane."- "A je to pravá značka?"- "Tši sto, pane."- "Máš tady vůbec povolení prodávat?"- "Tvě sto, pane."- "A povolení k pobytu máš?"- "To dárek, pane."
Na vietnamské tržnici .
Zákazník :
"Stojíte tu celé dny na nohou u stánku, nemáte křečové žíly?"
"Nemám, ale do zítra seženu."
Radku, prosím Tě, a co to bylo? Hmmm, ....chtěl Ti dát ...kečup s hořčicí?... nebo Ti nabízel hašiš? ,-))
vzpomínám, jak jsem dumal nad jednoslovnou otázkou -skešuemneohošiší?
Radovan Jiří Voříšek
21. 04. 2021výborný
maličko bych to spojil
vietnamský stánek---
dneska sou všechny roušky
JEDNORASOVÉ
Takhle to v mých očích nabývá větší konkrétnosti, všichni pochopí že to není konstatování ale nápis. Míň "vietnamismů" v textu působí přirozeněji.
Díky za komentáře, a navíc pro PavlaK dvě vyrianty senrjú:
vietnamský stánek---
dneska jsou všechny roušky
JEDNORASOVÉ
mam šecky barvy,
šecky JEDNORASOVÉ ---
vietnamské roušky
Hm... Bohužel, pokud jde o češtinu, ve vietnamských tržnicích je to tabula rasa.
Mluvěj prostě tak, jak jsme je to naučili... Ostatně - zkoušel jste se někdy někdo naučit pár slov vietnamsky? Já ne. Nemám na to... Nerada bych ale byla jak ras :)...
... Postřeh moc pěknej, velmi jsem se pobavila. Tip a.
Hm...
Myslím, že je tom potenciál na senrjú. Bylo by to o level výš. A tady nikdo nepochybuje že bys ho zvládl levou zadní. Vtipný postřeh. Možná promarněný, kdo ví...
:-D)))) tak to je úvaha, sakra, s přesahem! :-)))
a teď úplně mimo... Paní ma vysráno? Nelibi? Ale šuši. Kdepak, ty dšiny nejsou čérné, ale móč móč modré. A pšidam k tomu srajt nebo čus
Tak to je povedené, předpokládám uviděné:))