Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sechci se podívat do starších děl a nemůžu to najít - kde je ten formulář prosím ?
Autor
susu
má se vyplnit nějaký formulář, abych našla starší díla, ale kde ?
zajímá mě tvorba pro děti neomezeně v čase, chci si to pročíst od nejnovějších po nejstarší
díky za radu
6 názorů
Aha! I tak, když jsem cvičně proklikl na někoho jiného, měl jsem tam i jeho starší věci. Ovšem o tom, že tu najednou nefunguje hledání, už tu psala snad i Jarmila M. A mně to taky z noťásku nešlo, kdežto z mobilu ani nevím, jak se na to dostat! Kdysi stačilo napsat třeba na google úryvek nebo název plus písmák a už měl člověk odkazy. Teď už je to horší.
chtěla jsem díla jiných autorů, svoje nepotřebuju :) - dřív to bylo vidět a ted všechno někam zmizelo. pokud nevím autora, neumím to najít.
Fusky, no já tu mám asi všechno od r.2008, předtím jsem tu nebyl a na literárních portálech jsem od ledna 2007. Je fakt, že jsem nejspíš nic nedával do kat. indispozice a teď ani nic neposílám do arény, jen zaškrtávám vázané verše...
Myslíš svoje starší věci? Zkus kliknout na Moje. V profilu máš poslední akce a pak všechna dílka od nejstaršího.
Pokud si pod Moje ovšem ještě klikneš na díla, bude tam ten seznam opačně, tedy od nejnovějších.