Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFLAGEOLET . . .
Autor
blacksabbath
Krok před osudem
stlačeným vzduchem
poháním klikou přání
v doprovodu loutky
flageolet plný retných píšťal
za pár drobných hraju
své zvonkohry . . .
44 názorů
blacksabbath
06. 05. 2021díky moc za návštěvu:-)))....
blacksabbath
30. 04. 2021Děkuju moc!!!!!!!
blacksabbath
28. 04. 2021Luboši....ale kde jsou???....náprsní kapsy já nemám...šklebící se smajlík
blacksabbath
28. 04. 2021Břízo....díky za optimistický komentář:-)))))
blacksabbath
28. 04. 2021Přemku...jsemť polichocena.....:-))))))děkuji a užij si hezký den!
blacksabbath
28. 04. 2021Evženie....spoustu úsměvů.......:-)))).....děkuji
Já ti dal dve eura do kapsy. Slo o náprsní, tak se mi porádne zatocila hlava. Mel jsem kliku, ze to se mnou neseklo na chodník. (dosud vzrusený smajlík)
vidím v tom tragický přesah
život je cirkus a tyjátr, hrká mu v píšťalách a někdo cizí, kdo točí klikou nutí marionety aby se prodávaly
- inu: básně jsou projekční plátna . . . dobře tak
ivi gratuluji k povzbuzujícím veršům a bezvadnému obrázku věrně odrážejícím poslání básně. Jsi velmi zručná grafička, smekám.
Evženie Brambůrková
27. 04. 2021A kolik ti to sype?
blacksabbath
27. 04. 2021cassy......děkuji za zastavení se a tvůj obraz ...mňam sekaný med
Děkuji za přání. Užívám si. Přiznávám, že všudypřítomný hedonismus sahá i po mně. I tobě pěkný den.
blacksabbath
27. 04. 2021Safiáne....děkuji moc!!!....
P.S. u nás je krásně slunečno..snad u vás také..:-)))))...užij si krásný den!
Všiml jsem si, že čtenáři oceňují poháním klikou přání. Obrat je to krásný, ale bez osudu a stlačeného vzduchu by byl pouhým ornamentem. tady se ti podařilo něco silného.
blacksabbath
27. 04. 2021Nikolasi....děkuji pěkně....užij si krásný den!
blacksabbath
27. 04. 2021Hezký den a děkuji!
blacksabbath
27. 04. 2021Jaroslave děkuji moc a přeji krásný den!
Díky všem, kteří si též přišli zatočit klikou....:-)))))))
Děkuji pěkně za zatočení klikou na mém flašinetu....přeji hezký večer..:-)))))
blacksabbath
26. 04. 2021můžeš poslouchat nebo si i zatočit klikou ... za úsměv...:-)))))
blacksabbath
26. 04. 2021Děkuji pěkně za tvou stopu zde...příjemný večer..:-)))))
blacksabbath
26. 04. 2021Lucinko...to mě moc těší....hezký večer...:-)))))))
Já Lucie píšu...
26. 04. 2021Miluji Tvé nadechnutí :) Vždy se pořádně, zhluboka nadechnu a pokochám kresbou...
blacksabbath
26. 04. 2021Děkuji pěkně za návštěvu...přeji krásný večer!
Ja som si zvonkohru spravila z metálov za vojenské pochodové piesne /dychovka pre mladšie ročníky/.
blacksabbath
26. 04. 2021Jamardi....když je hůř....pouštím si metal.....když je dobře....hrají mi zvonkohry......děkuji...přeji hezký podvečer
Lidé mívají pocit, že pomocí hluku vzdorují osudu nebo něčemu co se jim nelíbí. Já taky, je to taková úleva.
blacksabbath
26. 04. 2021Zdravím a děkuji za návštěvu....:-)))))
blacksabbath
26. 04. 2021blacksabbath
26. 04. 2021Tak to je úplně správné....klobouk mám totiž zatím na hlavě.....děkuji a užij si krásný den!
blacksabbath
26. 04. 2021Jardo....já zlobím i když si hraju...:)))))) děkuji a přeji kráááásný den!
Aru .....zatím jen doma...kolemjdoucí se ale zastavují pod oknem...:-)))
Di ....... rozpustilá divoška....to sedí..:-))))
dievča...úplně přesně!
Al..........a dneska k tomu ještě svítí sluníčko..:-)))
Jani.....děkuji pěkně za pochvalu
Irčo...prostě flašinet....:-) ..... aje celej pokroucenej....ale hraje:-)))
Děkuji všem, kteří zde zanechali svoji stopu a přeji kráááásný den!!!
Ivi, hledala jsem, co přesně je flažolet... zajímavé slovo do poezie, a mini je moc milá... o obrázku nemluvíc:-)
dievča z lesa
26. 04. 2021pár drobných a život je TU