Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠel jsem Miladou
Autor
Movsar
Šel jsem Miladou
U Domažlické jizby postávají a "chmelovou paličkou utloukají křehký žal", jak píše básník. Hloučky pivců, opilí jarem poněkud líným, pivem poněkud zbrklým.
Miladou klesají a stoupají holky s širokými boky, některé sotva se vyhnou. To pak cinkají tramvaje a ony se vykrucují, že na vině je příliš úzká ulice.
Za rohem Pepe Pastronni na lokti točí stotřicátoutřetí pizzu. Nejvíc na odbyt jde prostituto, k tomu víno typičo, prostě vyzrálé chutě středomoří.
Mládež ale holduje kebabu. K nebesům stoupá kouř a teskná hudba, Čito Čevaptito přikládá pod otočným grilem a masnými drobty plní placku za plackou. Tady si lidé sní své balkánské sny.
Před koštovnou stojí dva kluci nad půvabnou dívkou, usilují o její lásku, a tak se s každým lokem růžového vína pouštějí do ostřejšího souboje. Zatím střílí jen vtipem, k ránu ale možná dojde na pistole. Anebo, bude-li osud k jednomu z nich milosrdný a ona svolí, přijde k dobru sendvič.
A holka, brunetka s rudou mašlí ve vlasech, culí se na svět. Má dvě holky a kluků hned pět. Poněvadž polyamorie je letos v kurzu.
To ví i velitel stíhačky Vojta, který už míří trasou zapadajícího slunce, ke kokosovým ostrovům, za kamarádkami bronzové pleti, do horkého písku, usínat únavou za šumění moře, probouzet se v obležení mokrých mušliček.
Šel jsem Miladou a do očí svítilo mi prudké světlo.
18 názorů
Miluda je má oblíbená. Ale zatím jsem z ní nedokázala vytěžit to, co ty. Tip a.
To se stává... I mně - takovému Spermanovi... :D
Takže pro velký úspěch ještě jednou:
PROBOUZET SE V OBEŽENÍ MOKRÝCH MUŠLIČEK JE I MŮJ SEN! ;)
Timto se omlouvam Benetkovi, asi se mi "podarilo" nechtene kliknout na cenzorske tlacitko smazat..... Chtel jsem naopak na tip.
Dívám se, že tady hned několik lidí snad bydlí v mém současném ..širším regionu:) (a cca 1 rok jsem dokonce bydlel na ul. Frant. Křížka, téměř přesně naproti hotelu Belveder :) )
Už i proto se mi toto líbí :), tip
Děkuju vám přátelé.
Moře je jen za rohem, sice žáčkovské, české, ale co, Lucie.
Aru, prdýlky zas budou!
Zdá se, že někteří tu tradu důvěrně znáte, dejte avi, až o ní budete psát.
Zeanddrich E.
29. 04. 2021Je to hezké:)
A má ten vodič tej stíhačky čerstvý test? Nie že ho otočia a posviští naspäť.
no nevím, tentokrát tam nejsou prdýlky, tak vůbec nevím jestli tomu má cenu dát tip :D
no ale... ;)
Já Lucie píšu...
28. 04. 2021Tak to se mi hooodně líbilo..., představovala jsem si je někde u pláže jak švachtá moře a oni tam jen tak jsou. Příjemná atmosféra (i s kebabem :)).
Toto mě pobavilo :) : ... Poněvadž polyamorie je letos v kurzu. ...
Tvé kroky lze závidět. Zjistil jsem, že mi patří pojmenování pivec. To je nádhera.