Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesetrvale
Autor
Dagmaram
možná ten den více než obvykle,
22 názorů
Ahoj juliáne, moc díky, že se ptáš, jak se mám. To mě vážně potěšilo. Je jasné, že lidi, kteří píšou jsou náchylní. Ale ťukám na dřevo, jsem v pořádku. Doufám, žeto vydrží. Chvilku jsem se odmlčela, jak mě vtáhl život a nezbylo místo na ten virtuální. Ale už jsem se trošku zase zapojila, 23 a 24.5. jsem vložila dílka. Akorát bohužel teď nestíhám číst a komentovat ostatní. Dag. :-)
hej vy dva, ťukám si na čelo, proč bych vás tahala za uši, jste prima :-)
...nebo nám oběma, že jí tu provozujeme hazard, tahací smajlík se smrknutím ee teda mrknutím
Dio, pěkně děkuji, Dáša bude na čelo (svoje) spíš ťukat... nebo mi vytahá uši jako v Matesu...
...Lubošku, dělám Ti křížek na čelo, ať Ti Dagmaram setrvale nenatrhne tiket, mrkací smajlík. Měl by sis to vyžehlit...tak tipuj a rychle zipuj, smajlík
Já jsem nejdříve rozuměl místo zipovat tipovat, což mi s předchozími křížky evokovalo Sportku. Ale už končím, nebo mě přetrhneš jako nevyhrávající tiket...
Evženie Brambůrková
02. 05. 2021Takových zipařů vídám na cestách hodně. Snad dojedou živí.
Beny, asi raději ty střípky použít a po použití "zahodit"
ony se stejně časem samy zase zrecyklují. Budou se tvářit, že jsou nové, ale bude to starej dobrej materiál.
:-)
balck ano, vzpomínky. Nedávno jsem přemýšlela, jakou sílu má fotografie. Kolikrát navodí pocit, že si člověk sám od sebe na to či ono vzpomíná. Přitom vzpomínka je vystavěná na fotografii a od ní už se odvíjí vlákénka ...
Já tomu docela rozumím... Mám tu všude na papírkách takových střípků 1 000 001... (do debilu píšu málokdy) A... Taky nevím co s nimi. Zkusil bych je tež nějak pospojovat leč obávám se že by to byl paskvil. A dokončit je... Na to nemám sílu. ;)
blacksabbath
02. 05. 2021kam paměť sahá nikdo tak docela neumře.....vzpomínky......*/*********
Radovan Jiří Voříšek
02. 05. 2021dík za vysvětlení
ještě dodám, že to riskantní zipování je myšleno i obrazně, nejen na silnici.
kolik jich vzal, možná více než obvykle - třeba sebevrah léků nebo kolik životů ten den vzal pánbůh .... nebo kdo ví ...
Radovane jsou to střípky, které jsem přece jenom doufala nitkou propojit.
náhrobní křížky - co připomínají - kdo pod nimi leží - rádi bychom si je občas kouzlem oživili - s námi nikdy docela neumřou, tj. zemřou až s námi
Ale asi je to možná moc sekané a nitka se škub - přetrhla - - -
Radovan Jiří Voříšek
02. 05. 2021hledám nit, ne tu světelnou, nic souvztažnosti, ... možná jsou tyto nápady zdroji oddělených děl, zasluhující mít kolem sebe dotvářející děje, nevím
každopádně to píšu právě proto, že jsem tu nit (zatím) nenašel
měla jsem v mobilu pár drobných věcí, které chtěly pročistit. Přemýšlím, možná jsem prostě měla dát delete.