Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMůj malý princ
Autor
Marcela.K.
bylo mi patnáct
když jsem tě poznala
objevil jsi se
uprostřed pouště
vyprávěl mi
o lidech ...
já s úžasem naslouchala
a kdesi uvnitř
nalevo
cítila
že jednou tě doopravdy potkám
už je to tolik
tolik let
kdy jsem byla tvojí liškou
hleděla vzhůru
do nebe
a čekala
dnes je to právě rok
co jsem tě poprvé vzala do náruče
ještě chvíli počkám
a pak?
pak přijde chvíle
kdy ti nakreslím beránka
25 názorů
Morticia Adams
16. 06. 2021:)
Marcela.K.
16. 06. 2021Děkuji za ten krásně krásnej komentář ;-)
Morticia Adams
15. 06. 2021To je tak krásně krásné! *
Marcela.K.
08. 05. 2021Janino, tomu se mi ani nechce věřit. Vždyť ta knížka je tak kouzelná.
Fakt ale je, že jsem se nikdy nepodívala na jakékoliv jiné zpracování ( film, divadlo, rozhlas) nechtěla jsem si kazit tu svoji představu. Myslím, že to kouzlo je jen v té knížce a převyprávět jinak jej nelze.
Tak to je první Malý princ, který se mi opravdu líbí :-) (Ten od Exupéryho mi nikdy moc nepřirostl k srdci. Radši mám jiné jeho prózy, třeba Noční let.) A dortík vypadá báječně.
Já Lucie píšu...
07. 05. 2021Popřemýšlím o tom :) Díky, že mě přemlouváš, zkusím to, až budu mít náladu :) Je to hodně specifický příběh...
Marcela.K.
07. 05. 2021Lucinko, jestli tu knížku máš doma, tak si ji rozhodně přečti. To byla snad jediná knížka, kterou jsem po dočtení otočila na první stránku a přečetla si ji ještě jednou... je nadčasová, plná poezie a hlavně moudrá.
Markel, rozhodně to zkus. Třeba se do ní taky zamiluješ ;-)
pěkné *. Malého prince jsem taky nečetla, ani nevím proč, snad že je tak propagovaný, fakt nevím. Ale zkusím to, snad to pochopím, stará jsem už na to dost :-))
Já Lucie píšu...
07. 05. 2021Tak možná i ta bedýnka stačí :)
Musím se přiznat, že Malého prince jsem pouze poslouchala jako audio. Knihu doma mám, ale nevím..., zatím je to pro mě asi trošku nadčasové, ale k poslechu to nebylo špatné. Zatím jsem v tom bodě, kdy hledám a snažím se porozumět.
Dortík je vážně moc krásný!
Marcela.K.
07. 05. 2021Lucinko, stačí bedýnka? ;-)
Byla jsem v Tvém věku, když jsem Malého prince objevila. Nevím, proč až tak pozdě, možná proto, že ta knížka byla pro mě příliš útlá :-) V dětství jsem si v knihovně vybírala knížky hlavně podle šíře hřbetu. Čím širší, tím lepší, protože jsem je mohla číst déle. Byla jsem vášnivá čtenářka.
Možná proto jsem si Malého prince tak zamilovala, protože už jsem ho nečetla přece jako dítě ;-) Když jsem pracovala po škole v dětské ozdravovně, četla jsem ho na dobrou noc snad každému turnusu dětí, které se střídaly po dvou měsících pobytu.
Moc mě potěšilo, že dcera svému synovi k prvním narozeninám objednala právě dort s tímto námětem. Byl překvapením i pro nás. No a cukrářka, která ho vyrobila je neskutečně šikovná. Objevila jsem ji na FB a stala se naší nej cukrářkou, protože ty její dorty jsou i neskutečně dobré.
Díky za Tvé zastavení ňu ňu ;-)
Marcela.K.
07. 05. 2021Diano, děkuji...vždyť Ty víš, jak to mám s tím sepisováním pocitů ;-)
Já Lucie píšu...
06. 05. 2021Wow! To je dort!!! Nejdřív jsem ho nepoznala. Přeji také vše nejlepší Tvému Malému princi :) Báseň je úžasná, prostě ňuňu :)
... nakresli mi beránka...
Je krásný, k narozeninám přeji jen to nejlepší! Moc pěknou básničku jsi mu napsala :-)
Marcela.K.
06. 05. 2021Díky...
Já vím, Norsko, ale když ...prostě je tak krásnej, že jsem podlehla ;-)
Marcela.K.
06. 05. 2021Dnes mu je jeden rok, narozeniny jsme už oslavili a ten Malý princ na planetce s baobaby je dort od senzační cukrářky ;-)
Díky za komentáře.
Štírko, máš pravdu - Ať mají co objevovat a nám, "dospělým" otvírat oči ;-)
Je to výbornej pankáč :)!!! A báseň moc pěkná! Tip a přání krásnýho dne, pá a.