Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHORA FUDŽI - pozvánka na virtuální výstavu
Autor
vesuvanka
Milí přátelé,
zvu vás na další virtuální výstavu obrázků, nazvanou
HORA FUDŽI
Posílám odkaz a přeji hezký zážitek
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6240
Jana Vesuvanka
43 názorů
Morticia Adams
15. 06. 2021Ach, krásné...
Milane, modrou barvu mám také ráda, a proto ji občas používám jako podkladovou. Děkuji za nahlédnutí a milou odezvu :-)))
Jani ten úvodní obrázek je fakt nádherný už jen, proto že modrou mám hodně rád :o)
Maruško, těší mě, že se Ti líbí. Děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
Evženie Brambůrková
10. 05. 2021Určitě bych si vybrala. Ty s kvetoucími stromy, ale i podzim.......
ivi, děkuji za milá slova i v galerii na Seniortipu :-)))
Liduško, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-)))
Ivi, mám radost, že jsi výstavu navštívila a že Tě uchvátila. Děkuji za milá slova :-)))
blacksabbath
09. 05. 2021Jani...tak jsem se nastrojila ...do pooběda jsem nevydržela....šla jsem za chládku....musím říct...že mě výstava uchvátila....!!!!!!
Marti, děkuji za zastavení a milá slova a Tip :-))). Moc jsi mě potěšila tím, že jsi Fudžisan, jezera i kvetoucí sakury viděla naživo. Možná, že jste s kamarádkou zažily svátek sakur Hanami. Japonci mají krásný vztah k přírodě, mě fascinují i jejich chrámy, svatyně, brány torie, zenové zahrady, ale i výtvarné umění a vůbec kultura. Filmy o Japonsku si v televizi nenechám ujít a sleduji i videa. Věřím, že pobyt v Japonsku byl pro vás krásný zážitek a vůbec se nedivím, že kamarádka navštívila Japonsko
krásné, jako vždycky. * Fudžisan jsem viděla na jaře i jezero, hora měla ještě krásnou bílou čepici a my jsme se na ni dívali,seděli jsme pod kvetoucími sakurami, bylo to v dubnu 2006. Moc jsme si Japonsko užili, byli jsme tam s kamarádkou, co to tam už 5 krát navštívila, bydleli jsme u jejích japonských kamarádů, i v hotelech.
Philogyny, děkuji za zájem. To je škoda, že Ti vloni cesta na Island kvůli viru nevyšla. Situace se zlepšuje, tak je naděje na cestování a Island navštívíš :-)))
Prohlédnu si, chtěla bych taky vidět Island, celý život ho načítám, měla letět s Orlem loni v květnu a ejhle, zrušeno kvůli viru, že... :)
fialko, děkuji za prohlédnutí obrázků, milou odezvu i Tip :-)))
Jitko, děkuji za zastavení a Tip :-)))
Lucko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova. Těší mě, že se Ti líbí i báseň :-)))
Renato a Aru, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))).
Renato, pro mě je Fudži velice inspirativní nejen prostřednictvím fotek, ale i obrázků japonských umělců.
Aru, máš pravdu, Fudži je nejen krásná, ale tajemná sopka :-)))
Já Lucie píšu...
08. 05. 2021Jééé, už jsem nakoukla a je to krásné! Pestré barvy a k tomu báseň jak vyšitá :)
Honzo, Jirko, dievča z lesa, Luboši, Philogyny, Jarmilo a Milane, děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))
Honzo, těší mě, že se Ti líbí obrázky i text :-))).
Jirko, děkuji i za krásný komentář na Seniortipu, napsala jsem Ti tam poděkování. Ty tři obrázky jsem skutečně malovala víc podle svých pocitů, protože pohledy na fotky, podle nichž jsem malovala, mě zavedly i do našich krajin :-))).
dievča z lesa, fialovou barvu mám moc ráda a podzimní barvy také, asi proto častěji maluji podzimní krajiny :-))).
Luboši a Philogyny, hora Fudži je na tom lépe než my, protože je nesmrtelná, i když také bojuje, stejně jako jiné hory s živlem, kterým je eroze, ale díky své nadmořské výšce se jen tak nedá udolat :-))). My jsme proti ní skutečně jen mravenečkové a můžeme mít jen úctu a pokoru.
Jarmilo, Fudži je v klidu od roku 1707, kdy došlo k poslední erupci. Vulkanologové ji samozřejmě sledují, zatím erupce nehrozí. Také se mně líbí japonské náboženství - šintoismus, kde je uctívána příroda živá i neživá :-)))
Milane, mám radost, že se Ti líbí :-)))
Jano, ráda jsem se na obrázky podívala. Některé už znám, nejvíce se mně líbí obrázky se stromy, ať už s listím, jehličím nebo rozkvetlými sakuramy.
Ta hora vypadá velice čistě a klidně. Četla jsem i ty poznámky, které jsi napsala pod obrázky. Připomněla jsi, že je pro Japonce důležitá. Přemýšlela jsem o tom. Japonci mají štěstí, že uctívají přirozené věci jako kámen, čistou vodu... Naopak Evropané si zapamatovali, že Ježíš proměnil vodu ve víno.
Každá hora orá svou nebetyčností naší mysl, jsme mravenci a navíc smrtelní, ona ne... vždycky, když počítam tunely do cíle a podívám se nahoru, tak si tak přijdu a nastoupí nekonečná pokora, vím svý, tvoje kresby jsou mi blízké, hodně.
A přece pověst
o tvé kráse
rozlétla se
po celeém světě ...
Ano, uznávám, v tomto směru je na tom Fudži proti mně opravdu o něco lépe.
dievča z lesa
07. 05. 2021krásna poetická hora ... a fialové nebo podzimu ...
Obrázky malované se zaujetím,tři z nich ...a vystupuje z mlhy...noční pohled... a ...v šedém tónu... mne oslovily ještě víc, protože mi přišly subjektivně naléhavé. A samozřejmě drobné komentující popisky a hezká báseň dotváří hřejivé, třebaže letmé zastavení. Děkuji, rád jsem se zastavil.
Irenko, Ivi a Aničko, potěšily jste mě návštěvou výstavy a milými slovy, děkuji :-))). Mám radost, že se vám líbila i báseň.
Fudži mě inspiruje k používání různých technik od tužky, pastelek, akvarelu a jejich kombinaci i barev. Virtuální výstavy jsou nejlepší, protože nejsou časově omezené. Na Fudži jsem nebyla, ale prohlížím si její fotky a obrázky japonských umělců. A samozřejmě i filmy o Japonsku v televizi.
Moc pěkný! Noční pohled mě úplně uchvátil, a pak ten poslední. Krása všechno. I báseň. Jak dlouhos tam byla? Tip a.
blacksabbath
07. 05. 2021Jani...to jsi mi udělala ohromnou radost! Nevěděla jsem, kam půjdu v neděli za kulturou. A ejhle výstava. Po nedělním obědě se načančám a vyrazím!!!!!! Ale jsem nedočkavka-nedočkavá...takže..... už jsem nakoukla:-))))) báseň mi navodila atmošku aaa....miluju modrou a tady jsem si ji užila!!!!.......Tak ahoj v neděli...a to půjdu hodně pomalu!!!!...:-)))))
Jani, všechny barvy, které používáš, se hodí, výrazné, dokonce i nenápadná šedá... máš to moc pěkné, umělkyně, i s básní.