Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePět zastavení v životě ženy
Autor
Nami 99
Krásná fáze je dospívání.
Když z mladinkého poupěte
dospělá žena vykvete.
Pak následuje přibírání,
každá se tomu neubrání.
Další fáze je hubnuti.
Někdy se k tomu přinutí.
Potom nastává stahování,
to zase v pohybu příliš brání.
"Jestlipak mi to stojí za to."
Pátá fáze je : "Seru na to."
14 názorů
Kočkodan - než sedemnásť zastavení jari, je horšie sedemnásť štartov leta - do plaviek!
Mne sa páči jedno ruské príslovie - Pochudevšaja korova eščo ne gazeľ! Píš ako to do teba vtĺkali.
Krásně stoupající a klesající vážnosti. Kdysi jsem slyšel, že bez prdelky a tabáčku, není štěstí v baráčku. Bezva.
Evženie Brambůrková
10. 05. 2021Když se kolem rozhlédnu, mohu si stále ještě říci: U mně dobrý. :-)
Marcela.K.
09. 05. 2021...nakonec šestá fáze - žijte tu blaze
A pak umřela.... A jak říkám já... Po lidech zůstává buď duha nebo...ho.. (ra ničeho)...
Kamamura - přesně jak píšeš. A jak praví staré české přísloví :
"Velká prdel je základ rodinného štěstí."
Pokud žena trochu nepřibere, málokdy mívá pořádná prsa a zadek. A přiznejme si to (nebudeme si přece hrát na intelektuály, že), na prsou a zadku dost záleží. Dlouhé, zdravé vlasy také nejsou k zahození. A pak intelekt a vzdělání, aby člověk nemluvil do zdi...
Dakže pokud mám volit mezi barokní vázou a žehlícím prknem, volím vždy a bez váhání baroko! A jak dokázal přesvědčivě Benjamin Franklin, stářím zrají jako víno... (český překlad níže je slabý, kdo zvládá, doporučuji anglický originál "Advice on choosing a mistress")
https://finmag.penize.cz/penize/262583-jak-si-vybrat-milenku
Podobný mnohaletý boj jedné ženy byl velmi plasticky vylíčen v sovětském seriálu Sedmnáct zastavení jara.
Hezké a výstižné :) Akorát to stahování - vím, že se někdo stahuje, ale že bych těch lidí bylo moc, o tom zase nevím. :)
Pozoruje se paní Kohnová v zrcadle a přitom si povzdechne: "Jo, Kohn, to Ti přeju!"
blacksabbath
08. 05. 2021kypré tělo když žená má:.....Stojí prostorově výraznější žena na váze, nevlídně se dívá na displej a pak se otočí k manželovi:„Ty, Pepo, jakou bys chtěl ženu? Štíhlou, ale protivnou a nebo tlustou, za to veselou?“„Zkrať to. Kolik ještě musíš přibrat?“
Beru tu pátou bez váhání,
ta všemu lehce zabrání :D