Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se2x
Autor
Gora
Mám plnou náruč
jarního povětří -
bez aviváže
POZOR ZLÝ PES -
muž učí štěně štěkat
na kolemjdoucí
46 názorů
Máš to nějaké rozvířené. :) Jarní povětří bez aviváže je super. A ten muž, co učí psa štěkat se možná bude divit, až bude pes v noci štěkat na ježky a nevyspí se.
Dík moc, Evži... ten pán si naopak přál, aby jeho pes štěkal na vše, co se u jejich branky mihne...
Evženie Brambůrková
10. 05. 2021Prádlo vlající v zahradě plné slunce.
Přeji si, aby můj pes zbytečně neštěkal.
Jitko, I jsem také zvažovala, ale pak jsem si říkala, zda není zbytečné... děkuju...
U prvního by se dalo diskutit, ale u senrju se přeci či snad dá tolerovat větší "rozevlátost" ... (i)? bez aviváže. Krásně voňavé. Dneska se nadechuju, co můžu. Už první brzoranní venkovní nádech mě moc příjemně překvapil:)
Já Lucie píšu...
10. 05. 2021Perfecto!
Thea v tramvaji
10. 05. 2021Pěkné obě :)
Radovan:
Ach jo, zlé dítě
rodiče jsou na šňůře
život obou fuč
Jak voňavý je první, tak směšný je druhý, když učí štěkot přes roušku.
POZOR ZLÉ DÍTĚ -
rodiče nedělají
s děckem vůbec nic
má plné tričko
jarních vůní venkova
deodorant fuč
Snad aspoň zabuč!
vnučka vešla do dveří
babi zas káže
K jídlu pěkný děs
velmi nevábná veka
lezou v ní brouci
Proč?? To je právě "důkaz", že to čtenář správně pochopil:-), pokud nevadí, nechám tak...
No jo, to je vlastně, jako kdybych prozrazovala pointu... kdyžtak ten můj příspěvek smázni, jo?
Tenkrát v Hollywoodu
--------------------------------
Brad Pitt, mac and cheese.
Pes poslouchá na slovo.
Nebozí hippies!
Jani, děkuju... no, byl opravdu směšný... štěně by si hrálo... on z něj chtěl mít hlídače!
Voňavé jarní povětří potěšilo a rozesmál mě muž, který učí štěně štěkat na kolemjdoucí :-))), TIP
První vytváří moc pěkný obraz, rozevláté prádlo jako zástupný znak větru je sice na hraně (možná za hranou) metafory, ale je to zároveň velmi trefné. Navíc se mi líbí strukturování a vystupňováýní komičnosti ve třetím verši.
T.
Já děkuji, Janino... ono to druhé zas tak veselé není... říkám, si, kdo je tam zlý? :-)
blacksabbath
10. 05. 2021Vidím tě!.....jak sušíš venku.....psíka na to jde s kuráží....:-)))))).....mám úsměv na tváři!.....*/**************************************