Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBRAVO
Autor
Norsko 1
BRAVO
Všecko jsem v životě posral,
tudíž nezbývá než plivat na osmičku
a dělat dobré skutky
Těch
dělám minimálně tři za den
Za největší z nich
dnes považuji
pití zlaté slivovice
na závěr těžkého dne
s velitelem,
který,
jak zdá se
má pro mě slabost
29 názorů
Radovan Jiří Voříšek
15. 05. 2021vyplač se, chudinko
S tebou diskutovat je o ničem. Nemáš rozhled, nadání, nic. Pouze píšeš sračky, které z titulu tvé funkce lidi oslovují. Neoslovují
Radovan Jiří Voříšek
15. 05. 2021pokus se alespoň formulovat smysluplně
Radovan Jiří Voříšek
15. 05. 2021i někteří knoflíkáři zvrátili svůj úděl
blacksabbath
15. 05. 2021Poslušně hlásím, že jsem do nekonečna nedoplivla....jdu si dát ferneta:-))))
Ahoj Kamamuro. Zajímavý příběh. Díky za něj.
Norsko mi vynadalo do tupce, tak už jsem to nechala být. Stejně mě má rádo :-)
Znával jsem podobného člověka, jmenoval se Hubert Krejčí, slavný divadelník, potkal jsem ho v jedné pražské škole aikido (která, jak jsem později pochopil, byla jen kultem jedné osobnosti). A Hubert Krejčí měl výtečnou pedagogickou metodu - pořád neustále všem nadával. Ničemu nerozumíte, plesnivci, tupci, hovada, holí vám namlátit, stejně nic nepochopíte. Mě měl ve zvláštní oblibě, což se poznalo tak, že mi nadával méně často. Jednou mě pozval na návštěvu, což mě tak překvapilo, že jsem přijal. Přišli jsme k němu domů, on mi nalil čaj, pak si otevřel knihu, a demonstrativně si přede mnou čtvrt hodiny četl, aniž by mi věnoval pozornost nebo odpověděl na jakoukoli mojí otázku. Šel jsem zcela zmaten domů, a říkal si, kde jsem asi udělal chybu.
Teprve za mnoho a mnoho let jsem pochopil, že chyba byla na jeho straně. Byl to starý, nešťastný, sám sebou zklamaný divadelní snob.
Aha, rozumím. Řeším formu místo obsahu, viď? Zub moudrosti a konec dílka je fajn.
Pořád píšu kurzívou. Urážíš mě, pokud si myslíš, že není o čem jiném psát. Proč nemlčíš?
A to není možný dělat z primáta tura. Tuhle jsi říkal, že jsem opice. Na druhou stranu, kdybys kráva napsal v těch kudrlinkách...
Jen tě zlobím. Tu kurzívu mám u tebe ráda a vlastně ti ji docela závidím..